Gå til innhold

Dere som har sykkelvogn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere hjelm på barna inni der? Sikkert dumt spørsmål....men...

 

 

hilsen ei som skal kjøpe en slik nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det tar jeg som en selvfølge.

 

Better safe than sorry....

Skrevet

Ja, det var det jeg egentlig tenkte:) Da blir det to stk sykkelhjelmer også. Takk for svar.

 

HI

Skrevet

Dottera mi klarer ikkje å ha på seg hjelm i den, for når ho sover eller legger hovudet bak så sklir enten hjelmen fram eller så ramler hovudet framover (når ho sovner).

 

Derfor bruker eg berre sykkelvogna når vi skal på lange sykkelturer, som no i helga då vi var og sykla i lofoten. Så sitter ho på sykkelen min.

Skrevet

Ja det gjør vi. Har ikke kjøpt til minsten enda og nå skal han vel snart også bli med å sykle så det står på handlelista.

Skrevet

Tar hjelm som en selvfølge i sykkelvognen.

 

Om vogna skulle velte, eller vi i verste fall ble påkjørt, ja da kan hjelpem vere god å ha. Bedre å ha en å ikke ha iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...