Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 bruker dere hjelm på barna inni der? Sikkert dumt spørsmål....men... hilsen ei som skal kjøpe en slik nå
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jepp, det tar jeg som en selvfølge. Better safe than sorry....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Ja, det var det jeg egentlig tenkte:) Da blir det to stk sykkelhjelmer også. Takk for svar. HI
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Dottera mi klarer ikkje å ha på seg hjelm i den, for når ho sover eller legger hovudet bak så sklir enten hjelmen fram eller så ramler hovudet framover (når ho sovner). Derfor bruker eg berre sykkelvogna når vi skal på lange sykkelturer, som no i helga då vi var og sykla i lofoten. Så sitter ho på sykkelen min.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Ja det gjør vi. Har ikke kjøpt til minsten enda og nå skal han vel snart også bli med å sykle så det står på handlelista.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Tar hjelm som en selvfølge i sykkelvognen. Om vogna skulle velte, eller vi i verste fall ble påkjørt, ja da kan hjelpem vere god å ha. Bedre å ha en å ikke ha iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå