Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Jeg syns det er fint,ville kanskje valgt Maya i stedet selv,da:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 har aldri sett det stavet med i før, men med j eller y. søtt navn
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Syns det er kjempe flott. Min hund heter det. Kunne helt sikkert kalt min datter for Maja også hvis hun hadde kommen i hus før hunden, hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå