Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 finner de ikke noen sted, har tenkt å prøve å få vesla til å ikke bruke bleie på dagtid nå i sommer, siden jeg å vesla er hjemme hele sommeren.. hun forstå nemmelig ikke det med å tisse i trusen siden hun bare ser at det renner igjennom å smiler. noen som har andre råd kansje?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2009 hmmm. tror ikke det er ultra i Bergen.. men skal sjekke det opp.. takk for tipset;)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2009 så de på en kiwi butkk i vinter, men har ikke sett de i noen nå.. men skal ta å spørre i en kiwi butikk neste gang jeg er der;)
mammatil2barn Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Jeg har lett mange plasser også. Fikk kjøpt de på Kiwi før, men ikke nå lenger. Iflg. Libero sin hjemmeside selges de bare på Ica Maxi, og der fant jeg de! Se linken: http://www.libero.no/Pages/Products/ProductCategory.aspx?id=49213
~sjiraff~ Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 Min erfaring er at disse bleiene ikke har noe for seg. Hos oss var det bare stas fordi bleien var rosa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå