Gå til innhold

Hvil i fred, Michael Jackson...

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.dagbladet.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bekreftet.

Skrevet

Nei det er sant... Det er ikke bekreftet, men jeg har en dårlig følelse... :-(

Skrevet

stod på samme siden at en ettåring døde av varme i bilen fordi faren hadde glemt henne igjen der...Syns helt ærlig talt at det var jævlig mange ganger vondere å lese om.

Skrevet

WTF???

Må lese dagbladet.no nå skjønner jeg..

Skrevet

Han er nok død, men det er som sagt ikke bekreftet. CNN har enda ikke noe mer å melde enn at han er innlagt med hjertestans.

Skrevet

AneB, det med ettåringen bladde jeg bare forbi. Klarer ikke å høre om sånt jeg. At Michael Jackson er død er veldig trist, men ingen tragedie.

Skrevet

ENIG!

God Michael Jackson fikk slippe nå, hatt en følelse av at livet hans har vært over en stund.

Men det lille barnet hadde bare såvidt begynt på sitt liv. For grusomt å tenke på!

Skrevet

Det med ettåringen er helt helt forferdelig,jeg orker ikke å lese om slikt! RIP lille danske jente. :( det med MJ er trist, men han har levd et hardt liv...var jo bare et tidspørsmål...

Skrevet

Det skal du være glad for at du gjorde. Jeg ble fysisk dårlig.

MJ derimot har jeg overhodet ikke noe forhold til, og kunne egentlig ikke brydd meg mindre...

Skrevet

kanskje jeg fremstår som totalt blottet for medmennskelighet, men min første tanke var "det er kanskje like greit"

Skrevet

Nå sa de på nyhetskakalen at han er død!

Skrevet

Min første reaksjon var også:jaja, det var jo bare et tidsspørsmål, Psyko Jackson. Godt for ham å slippe mer, tenker jeg....

Den lille jenta, derimot, heregud for et liv den faren skal få nå... Og jeg NEKTER å tro at hvemsomhelst kan glemme sitt eget barn i baksetet på bilen!!!!

Skrevet

Hvorfor ska man sammenligne? Det er to vidt forskjellige saker, og det er da ikke rart at folk synes at det er trist at MJ har gått bort.

Jeg synes det er kjempetrist og et stort tap for musikk og underholdningsverdenen. Han var et ikon og en inspirasjon for mange.

Skrevet

Jeg synes det er veldig rart å blande de to sakene, som cherry coke nevnte.

Man har jo vokst opp med både ham og musikken hans, så det er klart at det føles veldig personlig for mange.

Skrevet

Trist med Michael Jackson :(

Han var et STORT menneske.

Skrevet

Synd at han er borte, men var ikke noe fan av han. Han har vært igjennom ganske mye de siste årene han da stakkars.

Skrevet

Utrolig trist at Mickael Jackson er borte! Er en stor fan! En fantastisk artist!

Synd han ikke fikk fullført sin siste turne.

Skrevet

Teit å sammenligne!

RIP Michael Jackson og takk for mange flotte musikkopplevelser!! Er ikke mye som slår Billie Jean eller Dirty Diana på fulle mugger altså!!

Var så heldig å få se han på Valle Hovin i august 97, og det var stoooooort å få oppleve :D

Skrevet

Er også enig med at det er TEIT å sammenligne!

Du/dere kunne jo like gjerne tatt med de som sulter i Afrika også da?

Det er jo mer synd på de, enn på MJ som døde av hjertestans ifh ung alder?

Såklart er det synd på barn som dør, men ha nå litt respekt for at et eldre menneske som har satt sine spor i folks ører/hjerter også har gått bort.

Jeg er ikke fan av MJ.

Men jeg er ikke blottet for menneskelig respekt og innsyn i saker. Man må da klare å skille.

Det er et stort tap for musikkverdenen at han er borte. Han har skapt mye, på både godt og vondt.

RIP MJ.

Skrevet

Jeg elsker mange av sangene til Michael Jackson, men tror det var bra at han fikk slippe nå, han virket ikke som han var frisk.

Man kan ikke sammenlikne to ulike dødsfall og to vidt forskjellige mennesker, blir for dumt.

1 åringen hadde nå forresten ikke vært død, hvis ikke det hadde vært for en overstresset og helt utrolig distre far. Jeg forstår ikke at det går an!!!

Skrevet

Det der blir like TEIT. Og respektløst.

Blir så forbanna av at folk skal komme her og dømme andre!

Har lyst til å skrive mer, men føler at det blir endel linjer - og kanskje jeg kommer ut på en usaklig grunn. Derfor holder jeg meg unna det.

Men, ikke tro at faren ikke har det forferdelig vondt.

Jeg håper han får hjelp av både psykologer og familie..

Skrevet

Du misforstår Vålerenga.... Ikke lett å skrive det man tenker alltid.. Ser det nå at det ble litt feil..

Tror du ikke jeg forstår at denne faren har det vondt? Selv ville jeg sikkert tatt selvmord eller i allefall blitt steingal, om jeg hadde gjort noe slikt. Det jeg ikke skjønner er at det virkelig går an? At noen kan bli så stresset, at man glemmer slikt... Det er vondt å tenke på!

Skrevet

Jeg leste innlegget ditt på den andre tråden og skjønte hva du mente.

:o)

Beklager!

Har bare lest noen tråder her og på anonym - og jeg syns saken er forferdelig.

Det er trist.

Og at folk dømmer faren uten å få alle fakta, det gjør meg bare mer irritert. Dette er også enda en politietterforskning og jeg vil nok tro at alle fakta ikke er kommet på bordet.

Jeg syns det er dumt å spekulere og dømme.

Forstår hva du mente, jeg var for rask til å dømme deg - siden jeg har lest så mye av hva andre mente og satte meg ikke inn i innlegget ditt ordentlig heller.

=)

Det er vanskelig å forstå hva som har skjedd og hvordan det er mulig, det viktigste er å ta dette til etteretning og passe på sine egne og andres barn. Ser man barn i bil på sommeren, så får man ringe politiet evt knuse vinduet selv.

Et barns liv er for mye verdt.

Jeg syns ufattelig synd på denne pappaen, som sitter med skyldfølelse og kommer alltid til å gjøre det.

Jeg tror dessuten han har fått (og kommer kanskje til å få) sin del av straffen - uten at han skal bli lynsjet i alle andre land.

Det er mitt poeng iallefall :)

Og, ja.. Du har rett. Det er vondt å tenke på at noen er så stresset at man faktisk glemmer det viktigste man har.

At det å komme seg til jobben gjør at folk ikke tenker klart og at jobben stresser opp folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...