Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hva kan jeg gjøre for å bli kjendis?? Jeg ser bra ut.. hmm har ikke noe spesielle talenter men pytt, noe må jeg vel kunne gjøre uten å ty meg til sex eller vise puppene?? Kapre Celine middelfarts forlovede??
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Værdame på TV2? Bli kjæreste med en mannlig kjendis.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 hehe har du hørt sangen celebrity med brad paisley? Enten får du henge deg etter en som er kjent og la han/henne komme i bbuksa på deg for så å løpe til se og hør, eller finne deg et realityprogram. :-) Siden du sier at du ikke har talent.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Du kan rane en bank og gå barbeint i sommerkjole.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Få kjempestore silikonpupper og vær med i et realityshow. Men det er kanskje litt for oppbrukt til at det fungerer?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Realityshow er ikke noe å satse på. Alle de blir glemt like fort som de kom i media. Hvem husker f.eks hvem som var med i Robinson i fjor??? Ikke jeg i alle fall Du får heller begynne å gå på de riktige utestedene og finne deg en kjendis å henge etter ja. Kanskje du burde bli en "stalker" Da kommer du garantert i Se&Hør i alle fall Kaste bløtkake på Jens Stoltenberg kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 Bli med i et realityshow, og sørg for å skape litt blest om deg selv før og etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå