Birk blir bror! Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Vi skal i bryllup i trondheim på lørdag, g jeg er i uke 33... Min samboer kjører sykkel og vi har fryktelig lyst til og kjøre den oppover, men har liten erfaring med og sitte på så langt... Noen som har prøvd lignende?? Det er en tur på ca 7 timer...
icls Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Eh...jeg tror ikke jeg hadde turt å kjøre noe form for motorsykkel i uke 33.Jeg har bare en scooter er i uke 27 og har ikke turt å kjøre den engang..ikke til butikken engang som ligger noen min unna.....Du får nå velge selv,men skulle det skje noe galt så har du jo ikke akkurat mye som tar imot for fallet heller. Jeg skjønner jo at dere har lyst da.Jeg hadde ikke turt,men det får jo være opp til deg selv.Spør lege el JM da vel om det er så lurt.
Tulla med tre små Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Du må nesten kjenne litt på formen. Får du på deg kjøreklærne og ikke har problemer med å sitte lenge i samme stilling, ser jeg ikke noen problemer med det... Bare ta mange pauser! Venninna mi satt bakpå en tilsvarende tur som du skal ha og det gikk iallfall helt greit. Kjører sykkel selv til vanlig, men er nå i uke 32 og når ikke lenger frem til styret... Lykke til!
Bøtteknott Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Jeg har kjørt Oslo-Molde og det er omtrent like langt. (dere skal kjøre litt lengre) Og fryktelig vondt i rompa, ja!! De siste timene var ikke spes morsomme.. Og med tanke på at du er gravid i tillegg ville jeg vurdere sterkt å kjøre sykkel. Man er fryktelig sårbar på en sykkel i trafikken, det er mange idioter der ute!!
erteposen + 4 Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Jeg kjører sykkel selv, og hadde ikke kjørt eller tatt turen bakpå så langt på vei. Det er så mange idioter på veiene, og skjer det noe på veien er det svært stor sjanse for at barnet ikke vil klare seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå