Gjest lille fiol Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hei dere, kanskje denne siden kunne være av interesse??? Jeg har hvertfall brukt den mye. snartgravid.com klikk dere inn på venstre kolonne IVF og der finner dere en link på symptoner for de som testa + i rugetiden. Lykke til til alle fine damer her inne!
Kristineee Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 den er bra. Har vært der. Leste på et innlegg at du er 42 år. Jeg er 40 og holder på med mitt første forsøk. Har et barn på 2 1/2 år som ble til naturlig. Har mistet mange ganger, så har nok problemer enten med eggkvalitet eller festing. Hadde egguttak 16. og innsetting av to befruktede egg 18.Fikk to på frys. Skal teste med blodprøve 02, men tror den blir negativ. Har mensmurringer som vanlig. Det eneste som er ikke er vanlig er sååå ømme pupper, men det virker som om det er på hell nå (eller jeg er for trett til å kjenne helt etter). Hvor er du i løypa da? Hadde vært fint å følge hverandre litt, føler faktisk litt på alderen her inne. Trodde kanskje jeg var eneste 40 +.
Hege72 Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 http://forum.snartgravid.com/showthread.php?p=889368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå