Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min sov ikke no særlig og nå har jeg fått ei som sover meste parten av dagen og er bare våken for mat.

hvordan er det med deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine har sovet en hel haug - vanligvis vært våkne for mat og bleieskift og kanskje en halvtime til etter det. Gutteplutt spiste mye raskere enn storesøster, så han har mer "aktiv våkentid" enn hun hadde, men summasumarum gikk det nok opp i opp. Spiste ca hver 3. time begge to (plutt litt oftere) og de både sov og var våkne i tillegg til maten pr intervall. Sov lengre intervaller på natta, ingen av dem har spist noe mer enn 1 gang mellom 23 og 07.

Skrevet

Akkurat slik er det her og

Først en sønn som ikke sov noe særlig, så fikk vi ei i mai nå som fortsatt sover det aller meste av døgnet, de første ukene var hun bare våken tilsammen max 2 timer i døgnet. Nå er det kanskje 3-5. Hun er nå 6 uker

Skrevet

Tja, mine barn sover "aldri" på dagen.. minsten vil gjerne sove ved puppen, vanskelig å få han til å sove andre steder, må stadig bortom å rugge vogna når han skal sove der. Mellom ca. kl 16 og 22 hjelper det ikke noe særlig å trille heller - våkner etter en bitteliten syunf. Må nå innrømme at jeg blir sliten, hele dagen dreier seg om å få minsten til å sove litt.

Skrevet

De første dagene etter vi kom hjem fra sykehuset bare sov og sov han. Han våknet ikke engang for å spise, så vi måtte vekke han for at han skulle få i seg noe (og puppene mine ikke skulle sprenge av all melka som plutselig kom). Han sovnet alltid mens han spiste også, så vi kledde av han til bare bleia så han ikke skulle blir varm og maserte hender og føtter og strøyk på kinnet osv osv. Han hadde et snev av gulsot, men ikke så han måtte ligge i lys, antagelig derfor han sov så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...