Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med album?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 2år som jeg nettopp har begynt å lage til. Har skrevet en slik ferdig bok, men masse "opplysninger" i. Så har jeg laget ett fra hans første år. Mnd for mnd. Men hva nå?

Lager jeg ett album fra hvert år, å minsker på antall bilder jeg limer inn?

Om ikke kommer jeg vel til å ha tonn med album! Hvordan gjør dere det? Og lager dere selv, eller bestiller dere ferdige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager til sønnen min. Begynte faktisk før han ble født( hehe...ultralydbiler) og har nå begynt på album nr 3 ( tykke album). Han er 2 år og vi tar MASSE bilder. Kommer nok til å bli endel, ja, for jeg har virkelig ingen planer om å minske. Hehe..

Skrevet

Jeg lager for 1. år på begge ungene og etter det blir det "familiealbum" - altså fellesgreier. Eller så kopierer jeg svigerinne som lager fotobok for hvert år siden jeg tydeligvis har det for travelt tl å drive med bilder når jeg jobber (storesøsters album har foreløpig bare kommet til hennes første 8 mnd og plutselig hadde jeg ikke "tid" til å dille med albumet lenger, haha). Henger vel litt sammen med interresse også - jeg liker godt å lage album men det går veldig i bølger.

Skrevet

Lager selv. Mini fyller 2 år neste mnd og har akkurat begynt på det tredje.. Så kommer til å få et tonn med album ja. men morsomt da :D

Skrevet

Hvordan gjør dere det når det kommer søsken da? Lager ett til hver?

Skrevet

Har to gutter, lager en bok med masse opplysninger samt album fra første året til hver. Etter det er det familiealbum som er felles for hele gjengen.

Skrevet

Jeg lager selv, har laget to babyalbum til hvert av ungene, etter det er det familiealbum.

Den beste ideen her i huset er Feriealbumet, kjøpte et kjempestort Henzo-album da jeg var i Nederland (utrolig mye bedre utvalg i album der), og setter inn bilder fra feriene våre. Både lange ferier til Danmark o.l. og helgeturer til f.eks Sommarland i Bø, ungene elsker det albumet, er en skikkelig happening her i huset når det blir tatt frem, de prater og mimrer, er veldig koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...