Gå til innhold

De beste seriene gratis på nett!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Fy fader, jeg ser at man kan se fullstendige episoder av alle de beste seriene på ABC.com, men når man trykker på linkene får man beskjed om at man må bo innad i USA for å få tilgang. Noen som kan noen ticks for å få sett episodene fra det varme nord også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes sider med oversikter over servere du kan bruke for at de skal tro du er i USA eller hvilke andre land som er nødvendig. Prøvde det i forbindelse med div. nettradioer som ble stengt for noen år siden, men har dårlig erfaring. De serverne er så treige at de kun egner seg til å laste ned nettsider med tekst og lite bilder.

Jeg har derimot et godt råd. EZTV! (http://eztv.it). Der finner du torrenter for de aller fleste tv-serier. Du kan også registrere deg for å lage en liste over "dine" serier slik at du slipper å lete tak i dem hver gang du skal ha en ny episode.

Skrevet

Du kunne jo prøvd å laste ned freedur (freedur.com), et program som skjuler ip-adressen din. Kan hende det funker for å se seriene, men har ikke prøvd selv. ellers legger surfthechannel.com ut en del linker til steder der man kan se en del serier. Av disse funker megavideo.com veldig bra (aberet er at man bare kan se ca en time om gangen, og så må man vente en time for å se videre - om man ikke ønsker å betale. Men har man freedur har jeg oppdaget at man kan vri seg ut av dette ved å slå freedur av og på (altså se en time med egen ip-adresse, en time med freedur, og skifte om.) Ha det gøy! :)

Skrevet

bruk surfthechannel.com -etter 72 min så kommer det opp at du må vente en time eller noe med å se mer, men hvis du går ut av siden å inn igjen funker det igjen=)

Skrevet

Mene, på surfthechannel, så har jeg funnet serien jeg vil se, og episoden jeg vil se. Får opp oversikt over hvor jeg kan se den. Når jeg trykker på noe i oversikten så får jeg opp 1. at jeg kan gå til den siden, gjør jeg det så viser det seg at det jeg vil se ikke er der. 2. last ned denne videoen, men da kommer jeg til en betalsingsside...

Skrevet

Sjekk ut denne linken!!!!! Alle seriene og filmene du kan tenke deg, GRATIS uten å laste ned! men du kan ikke ha altfor treigt bredbånd da... Jeg bruker ikke penger på tv (bare på tv2 nett tv, og så ser jeg alle serier på nett) men det må vel kanskje endres på nå som jeg får en liten en som sikkert vil se på tv sammen med mamma etter hvert, og da er det kjipt å måtte dele på en pc... hehe

http://www.free-tv-video-online.info/internet/

Skrevet

takk for tipset om freedur og megavideo! bruker megavideo oftest selv, og det er saaaabla irriterende å være midt i en episode når du plutselig må vente 72 minutter for å se resten... argh!

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...