Gå til innhold

Hvem liker dere her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om man ikke kjenner dem,er det kansje noen man liker bedre enn andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker IKKE en viss anorektiker på Skravle som poster flere daglige innlegg om kaker og mat. Herregud, vi skjønner jo hva hun holder på med! Syk er hun, og hun bør søke bedre hjelp enn det hun har fått.

Skrevet

er det mulig? er det voksne folk som setter inn slike innlegg? minner meg om barne skolen, hvem liker hvem........

Skrevet

Spurte hvem du liker da.

Men det er sant. Burde jo ha lært til nå at det er umulig for mennesker her inne å svare på et enkelt spm :P

Skrevet

Snodig sammentreff. Innlegget ditt minner meg litt om barneskolen.

Skrevet

Jeg liker brukere som ikke maser om alt. Altså de som poster mange innlegg per dag og tydelig bruker veldig mye tid her inne, synes jeg ikke noe særlig om.

Skrevet

Åh..men da er det sikkert ikke så lenge siden du var der da,siden du husker det så godt :)

Hvordan det blir et sammentreff skjønner jeg heller ikke :)

Skrevet

er det slikt dere spørr venninner om også? hvem liker du best, hvem er penest etc? hehe syns bare det er så totalt uinteressant.

Skrevet

Jøss. Så ifølge deg selv så har du ganske nylig fullført barneskolen? Da skal jeg nedjustere forventningene mine (som om de var særlig høye i utgangspunktet).

PS. Leggetid. Har ikke mamma sagt det?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hun jeg kommer på i farten er Alva:) Hun har mange fine svar som er støttende og hjelpende:) Liker mange her inne, men kommer ikke på flere nick i farten. Er sykemeldt om dagen med bekkenløsning og har vansker med å gjøre annet enn å sitte i stresslessen. Da er det godt og ha denne siden hvor jeg kan få tips og trøst av snille, koselige mennesker:)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Miss Misanthrop (staver det sikkert ikke rett)

Skrevet

Sauen og Rutletutt syns jeg er koselige jenter :)

Skrevet

Rutletutt kunne med fordel drevet med noe mer matnyttig enn å fokusere så mye på det hun gjør her inne. No pun intended!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...