Tweak Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Jeg tenker på hvordan jeg skal klare å finne fram til babyen og det babyen skulle trenge om natten når jeg omtrent er blind i mørket uten linsene mine på. Hadde det kun vært å snu seg for å plukke opp babyen og amme så skulle det gå helt greit. Men den trenger jo ny bleie i ny og ne og da blir det mye famling etter ting og tang uten lys på. Og jeg vil jo helst ikke ha på så mye lys, slik at vi ikke vil våkne så mye. Brillene mine er jeg veldig redd for. De koster 7000 kr pga dyre glass så jeg har ikke lyst til å ha de liggende framme for å famle etter de i mørket. Så det alternativet jeg sitter igjen med er døgnlinser, slik at jeg kan se om natten også. Men tror dere jeg lager en sak av ingenting her eller? Er det et problem for andre med dårlig syn?
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Hei hei hadde det likens med mine 2-3 første unger. Opp om natten og så absolutt ingenting. Hadde ikke briller da, bare kontaktlinser. Så skaffet jeg meg månedslinser for 5 år siden ca, som jeg har på meg natt og dag, og det funker helt supert! Som å få ett nytt liv. Er en fornøyelse å stå opp om natten og kunne se ungene. Alt ble MYE lettere. Skjønner ikke i ettertid hvordan jeg klarte meg uten. Husker jeg fomlet med å finne munnen til ungene for å gi dem sutten natterstid tidligere. He he he. Månedslinser/døgnlinser anbefales ja!
Tyttebærsyltetøy Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 hihi.... ja det husker jeg var et problem forrige gang. jeg hadde helt panikk hvis ikke jeg kunne se henne.... bruker linser på dagtid. jeg sov med brillene på... var livredd for å gå glipp av noe... hehe... de ble jo skeive av det da men. kostet vel 4000 nye, men det er noen år siden. bruker de kun fra badet og inn i senga og motsatt,,, så det er ikke så nøye for meg.. men tror jeg vil ha døgnlinser denne gangen...
fru tekopp Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Kan anbefale døgnlinser på det varmeste! Har brukt det i 5-6 år nå, og vil ikke bytte de bort med NOE!!!! Det vanskligeste er å huske å skifte dem ut når det har gått 30 dager..... Hehehe... Lykke til! De er litt dyrere enn månedslinser, men absolutt verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå