Gå til innhold

Blør litt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Svangerskapet hittil har gått ganske greit. Er no 7 uker på vei. Har ikke hatt så mye plager bare bitte litt kvalme innimellom, litt halsbrann og veldig ømme pupper. I dag fikk jeg litt mens smerter og begynte å verke litt nedentil, så pluttselig begynte jeg å blø litt. Verkingen har gitt seg helt, men jeg blødde en gang til når jeg var på do. Er det noen her som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 8 og begynte også å blø litt i dag. Har faktisk hatt akkurat samme "plager" som deg hittil. Litt pussig det. Men i dag har jeg også hatt mens smerter og bitte litte grann blod når jeg tørket meg. Husker ikke helt hvordan dette var sist gang jeg var gravid. Får kanskje ringe legen i morgen. Har ikke vært på noen kontroll ennå. Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vert på noe kontroll enda. skal inn neste fredag. Men jeg tok blodprøver i dag hos legen, så skulle jeg ringe igjen i morgen å få svar. Håper bare alt er bra. Er mitt første barn så det hadde vert veldig kjekt:) Jeg snakket med mamma i dag å hun sa at hun og hadde hatt en dag tidlig i svangerskapet der hun blødde og en dag senere i svangerskapet. Så det er jo ikke sikkert det betyr noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra dette her. Jeg skal ikke til legen før 14 juli og det blir litt lenge å vente. Jeg krysser fingrene for deg og håper du får positivt svar i morgen. Sov godt og tenk positive tanker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør litt hver dag, og er ca 9 uker på vei. Foreløpig er alt bra!! Blødde i forrige svangerskap også, men mener det stoppet tidligere da. Er ikke noe morro da.... men satser på at det ikke er noe å bekymre seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk svar i dag på blodprøven, den viste kun at jeg var over 5 uker på vei. Skal inn igjen på mandag å ta nye prøver. Ellers skal jo jeg på kontroll på fredag. I dag har ikke jeg hatt noen smerter, kun litt brunt blod når jeg tørker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...