Gå til innhold

Når spretter navelen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ennå "innovernavle", er 22+5. Når blir det "utovernavle"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk aldri utovernavle forrige gang hvertfall.. Tror det er veldig individuelt. Og så tror jeg det har litt med om du har fett på magen fra før av?

Skrevet

Helt individuellt. For noen skjer det tidlig, for noen skjer det ikke i det hele tatt. Jeg gikk og ventet på at navlen skulle sprette ut i 40 uker, men det skjedde aldri.

Har fått inntrykk av at de som er tynne ofte får utovernavle, mens de som har litt ekstra i utgangspunktet ikke får det. Stemmer med meg og mine venninner hvertfall.

Skrevet

Takk for info ja. Er litt "polstret" på magen i utgangspunktet, så kan det jo faktisk hende at den ikke spretter ut...

Skrevet

jeg har fått utovernavle rundt sånn 6-7 mnd på vei jeg, men det er ikke fordi jeg er så smekker og slank tipper jeg! :D men det er nok heller fordi jeg har litt utovernavle fra før av.. og i skrivende stund måtte jeg ta en kikk , og det ser ut som om den kommer! Og jeg er bare 13 uker på vei! uææææææ- vil ikke, vil ikke! :D til og med de deilige gravid trusene kan ikke holde den inne! Lurer på hva jeg må ty til denne gangen..maskeringsteip? :S Ikke vent på den, men vær glad for hver dag den er som nå :D

Skrevet

med nr 1 .. aldri.. bare nesten men ikke helt popp! Med nr 2 så poppet den i uke 23-24 eller noe mener jeg!kjipt, ser så teit ut.. jaja! Hadde vel ikke så mye overflødig på magen fra før av så for min del stemte ikke det!

får krysse for at du slipper.. ser bare så teit ut med tskjorte eller kjole og en ekstra nippel på magen hehe

Skrevet

Jeg er i uke 31 nå og har igrunn bare mista navelen :P Ser skikkelig rart ut! Navelen har vel vært borte siden uke 19 tenker jeg, men nå er den helt borte vekk.. Syns nesten ikke at det har vært navel der en gang.. Bortsett fra at huden er skikkelig glatt da! :P Tviler vel igrunn på at den kommer til å "poppe" noe mere..

Gjest 5 andre
Skrevet

På meg - aldri. Er 36+3 i 3. sv.skap. Hakke sett noe til den enda :)

På ei veninne - i uke 13..

Skrevet

Jeg er temmelig tynn, spesielt med førstemann. Navlen kom aldri ut, og nå med tvillinger og snart termin er den fortsstt nesten inne.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Den begynte å komme ut ganske tidlig, men det sa "popp" rundt uke 21. Da syntes den plutselig gjennom genserene. Æsj.

Skrevet

Jeg er 31 uker på vei og den spratt ut for lenge siden. Er slank da og bukskinnet er stramt (lurer på om jeg kommer til å sprekke denne gang) og det synes utrolig godt gjennom klærne at den står ut. Ser helt teit ut :)

Skrevet

Dette er nok helt individuelt. Jeg har hatt tre svangerskap, og navlen poppet aldri ut for meg - heldigvis, da jeg har litt navlefobi :-)

Skrevet

Poppet aldri ut hos meg heller :)

Skrevet

Jeg er 33 uker og navlen min blir bare dypere og dypere. Som et svart hull.

Skrevet

Er i uke 33, og først denne uka gikk navlen ordentlig tapt. ;)

Skrevet

Kommer det ikke ann på hvor dyp navle man har fra før da? Det er jo kjempe forskjell på det. Min er super dyp, det har den vært om jeg har veid 55kg eller 70kg for å si det sånn (uten å være gravid).

Nå i uke 39 er den fortsatt innover, men begynner å flate ut. Har sett bunnen på den for førstegang hehe :D

Skrevet

min spretter allti tidlig ut.... kjipt... men jeg taper over den jeg hi hi... hjelper litt det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...