♥2 små gull♥ Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Vår første har 2 navn, så "må" ha det på nr. to og. Vi lurer veldig på Henrik, men hva skal da navn nr. 2 være? Vi kommer bare til å bruke Henrik i det daglige.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Henrik Olai! :-) Kjempefiiint. Eller: Henrik Johan Henrik August Henrik Sebastian Henrik Olaves Henrik Kristoffer
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Jeg synes Henrik Olai er veldig flott. Henrik Johan, Henrik Olaves og Henrik August er også veldig flotte, Henrik er så vakkert. Andre som ikke er nevnt; Henrik Marinius Henrik Martinius Henrik Nikolai Henrik Elias Henrik Matias Henrik Tobias
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Jeg ville gått for Henrik Johan. Det het Henrik Ibsen:)
CMH Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Henrik Olai, ja!! kjempefint. Klang bra sammen. Henrik Elias Henrik Leander ( ikke fan av det navnet men)
Gjest Siklerotte Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Kjenner en søting som heter Henrik William - vet ikke helt hva jeg synes om det (siden jeg ikke liker William) - men det klinger vel egentlig greit nok synes jeg. Ellers kjenner jeg en Henrik Andreas og det synes jeg klinger veldig fint.
Azora Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Henrik Bjørnstjerne :-P Henrik Johannes Henrik Amandus Henrik Kristoffer Henrik Leonhard Henrik Otto Henrik Simon Henrik Teobald Henrik Severin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå