Gå til innhold

Noen som går på eller vurderer Gravidyoga? Svangerskapskurs Livh.no?


Gunnhild 28

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Noen som allerede går på eller planlegger å gå på Gravidyoga? Jeg har lenge vurdert å prøve dette, men nå ser det ut til at det får vente til etter ferien. Er litt usikker på hvor. Ser det er ganske mange som tilbyr det, men regner med det er varierende kvalitet her som på alt annet..

 

Noen som har prøvd svangerskapskurset på livh.no? Vi har nå meldt oss på kurset 20. august. Er i utgangspunktet ikke en veldig alternativ person, men etter å ha lest mye bra om dette, bestemte jeg meg for å være litt mer "open minded"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg har gått på gravidyoga i Oslo, yogakurs.no

Jeg har ikke spesielt mye sans for yoga som treningsform "til vanlig", men jeg var positivt overrasket og veldig fornøyd. Det var min fastlege som anbefalte meg det, så tror nok det er litt mindre "alternativt" enn vi tenker.

Det eneste er at det er relativt dyrt, det kostet 1400 kr for 6 ganger 2 timer, og det synes jeg egentlig er litt drøyt, men som sagt, verdt det.

 

Det er mer avspenning og pusteteknikk enn trening.

Jeg vurderer å ta enda et kurs når det nærmer seg, jeg tok det litt tidlig fordi jeg tenkte at det kanskje var forebyggende for bekkenløsning, jeg tror nemlig det er kan være det selv om det ifølge legen ikke er noe som forebygger.

Jeg har forøvrig ikke hatt antydning til bekkenløsning:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå funnet et kurs på Mamayoga.no (tidligere Osloyoga) som begynner 5. august. Så også på kursene hos Yogakurs.no, men de begynner så sent i forhold til min termin. Er vel heller ikke noen yogaperson i utgangspunktet (og heller ikke noen livh.no person), men har nå bestemt meg for å prøve begge deler - yoga fra 5. august og livh svangerskapskurs 20. august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...