Gå til innhold

jeg tror jeg KLIKKER!! *freeeeeeeeeeess!!!!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhrr blir så oppgitt!

manne min har en barndomskammerat som for 4 år siden giftet seg med ei som er helt lost! ho er psykiatri pasient- manisk dep.

og oppfører seg som ho er 12år!

ho har lite venner og i sammenkomster søker hun til meg og det er greit, ho er veldig snill og inviterer meg i selskap og busdager ol..

vi har hvert vårt barn på ca 2 år..

hun inviterete meg og mitt barn til selskap til hennes barn og nå har mitt bursdag så jeg har seff invitert ho!

spesifiserte at hun og ungen var invitert i selskap.. vi blir en haug m jenter og deres barn.. så gledet meg til det.. har sagt at det bare blir noe enkelt som pølser og is og at det blir lek i bassenget for de små.. (grunnen til at dt ikke blir "mer" er pga jeg er gravid med blødninger og har egentlig beskjed om å ligge å slappe av- derfor blir det så enkelt) er ikke såå langt på vei så det er det ingen som vet..

men til poenget- nå får jeg meld at ho og mannen gleder seg til å komme.. MANNNEN?? hva fan! grei kar men VELDIG høyt travende, kan sstresse opp og skremme livet ut av en stein! pluss det er en glupsk svær mann! min mann er ikke hjemme er til sjøs og han har handlet alt vi trengte før han reiste- men nå må jeg ned til byen igjern og handle dobbelt opp- ikke det at det gjør noe men så stress!!

han passer ikke inn med en haug m jenter!

så skrtiver jeg tilbake at vi bare blir jenter og deres barn, men ja seff må han jo bare komme.. HVA SKULLE JEEG SAGT ELLERS?

så sier hun jamen det er så greit så... ARRG! ta et forbaska hint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet - hvorfor sa du ikke bare at han ikke var invitert?

Det er bare mamma og barn som er velkommen denne gangen, dessverre - men vi får finne på noe når mannen er hjemme igjen..

Veldig enkelt!

Skrevet

Eh? At du gidder... Kos deg med bursdagen i steden du. Herremin.

Skrevet

Noen som er psykisk syke kan ofte ha behov for å ha en som står dem nær sammen med seg når de skal ut i det sosiale livet. Kanskje hun føler seg usikker, redd og utilpass for at hun kanskje ikke kjenner de andre som kommer, og derfor ønsker å ha mannen sin med seg.

Lag bursdagen som planlagt, så får han ta den pølsa han får og være fornøyd med det. Det er barnas dag, ikke de voksne, så han trenger ikke full oppvartning:-)

Skrevet

Snakk om fritidsproblemer. Eller jævlig kort lunte. Å klikke for en sånn bagatell er i beste fall energisløsing.

Skrevet

Skjønner at du blir frustrert, men jeg tenker at hun kan ha misforstått, og ut ifra meldingen om at han selfølgelig bare kan komme er det ikke hennes feil om han blir med. Jeg synes du skulle sagt det som det var, at det hadde vært hyggelig at han kom, men denne gangen er det kun jentefest - og at dere får finne på noe en annen dag sammen med mannfolka. Det er det du skulle sagt, etter min mening.

Skrevet

Et ord: Hormoner!!!!!

Skrevet

kort lunte og fritidsproblemer?- mannen er faktisk ikke helt på nett og trenger full oppvartning og må passes og "dulles" med heile forbanna tiden! og en koslig dag blir til STRESS OG MAS!

herregud hadde du truffe mannen så hadde du vridd deg på samme måte! han har et volum og et oppmerksomhetsbehov som ikke ligner noe!

Skrevet

Signerer anonym 21:06. Og det er slett ikke vanskelig å si at dette er en jentesamling, og at mannfolka har å holde seg hjemme. Gi klar beskjed, så slipper man slike problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...