millere Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Første gangen denne virkelig kom over meg, men nå er jeg bare enorm, varmen er intens, og alt er tungt. Helst vil jeg kle meg i en nett sommerkjole, føle meg vel, drikke sprudlevann og ha en jentekveld ute i sola.... Jeg er glad i sommeren, MEN nå håper jeg bare på kjøligere vær fremover ellers tror jeg det blir en laaang sommer... Godt å klage litt også)
Sørlandsbaby09 Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Jeg føler virkelig med deg. Jeg sliter også maks i varmen nå, og skulle gjerne hatt babyen ut i går. Er to dager på overtid så det er begrensa hvor lenge det er igjen for min del uansett. Sa til mannen tidligere i dag at neste gang vi skal bli gravide skal vi sørge for å få termin en måned tidligere enn slutten av juni! (akkurat som man kan bestille det... hehe). Jeg satt meg nettopp med bena i ei bøtte med kaldt vann. Anbefales!!
Tøssa Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 var lei allerede for 4mnd siden jeg!! men da var jeg drit dårlig i flere måneder og da...nå synes jeg det er mest synd at jeg ikke greier å hjelpe så mye med oppussing av ny leilighet og flytting
MammanTilEmma❤ Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 kan si meg enig der! er selv i uke 31 å dritt lei for å si det mildt:-) e jo så varmt ut, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. skulla faktisk ønska det har vært vinter:-P
an Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 er i uke 30 og er også dritt lei!sprudle vann hadde hvert godt ja,typisk at dette blir den varmeste sommeren ever!og den dårligste neste år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå