Gå til innhold

31. uke og grepet av AKUTT DRITTLEI å være gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen denne virkelig kom over meg, men nå er jeg bare enorm, varmen er intens, og alt er tungt. Helst vil jeg kle meg i en nett sommerkjole, føle meg vel, drikke sprudlevann og ha en jentekveld ute i sola....

Jeg er glad i sommeren, MEN nå håper jeg bare på kjøligere vær fremover ellers tror jeg det blir en laaang sommer...

Godt å klage litt også;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg. Jeg sliter også maks i varmen nå, og skulle gjerne hatt babyen ut i går. Er to dager på overtid så det er begrensa hvor lenge det er igjen for min del uansett. Sa til mannen tidligere i dag at neste gang vi skal bli gravide skal vi sørge for å få termin en måned tidligere enn slutten av juni! (akkurat som man kan bestille det... hehe).

Jeg satt meg nettopp med bena i ei bøtte med kaldt vann. Anbefales!!

Skrevet

var lei allerede for 4mnd siden jeg!! men da var jeg drit dårlig i flere måneder og da...nå synes jeg det er mest synd at jeg ikke greier å hjelpe så mye med oppussing av ny leilighet og flytting

Skrevet

kan si meg enig der! er selv i uke 31 å dritt lei for å si det mildt:-) e jo så varmt ut, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. skulla faktisk ønska det har vært vinter:-P

Skrevet

er i uke 30 og er også dritt lei!sprudle vann hadde hvert godt ja,typisk at dette blir den varmeste sommeren ever!og den dårligste neste år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...