Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Vi bor i en kjellerleilighet og har ikke tilgang på noe uteomeråde eller hage. Noen ganger tar vi med badebalja til lillegutt ut på parkeringsplassen til huseier slik at han får bade ute, men det er ikke så veldig ideellt som dere skjønner. Istad kom nabodama som bor på andre siden av gata bort til meg og sa at hun skal bort i helgen, så hvis vi vil kan vi bruke hagen hennes hele helgen sa hun. Jeg ble såå positivt overrasket, det var jo kjempesnilt! Hun hadde nok tenkt litt på oss og syntes synd på oss om ikke har noen hage å leke i Vi har pratet med henne litt innimellom, men jeg ble likevel veldig overrasket over at hun er så snill. Så til spørsmålet da: tenkte jeg skulle henge en liten "takk for lånet"-gave på døra hennes etter at vi har lånt den i helgen - men hva?? Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Noe til hagen vel hehe... Hvis hun har blomster og sånn kan du jo henge noen arbeidshansker eller noe?
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Jeg hadde nok kjøpt en liten krukke og plantet noen blomster i og satt på trappa hennes sammen med et lite kort:-) Arbeidshansker kan vel kanskje signalisere at du syntes hagen trenger mere arbeid, hehe:-)
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 En plante som matcher andre ting de har i hagen er vel en smart ting å gi. Hagefolk liker stort planter :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Så heldige dere er, og for en snill nabo du har:) Det er mange ting å kjøpe til en hageeier: En blomst til å plante ut i hagen, en krukke med noen blomster til trappa/terrassen. En sånn liten hagesaks, forskjellige telysestaker(sånne som en kan henge opp eller la stå på utebord i ulike varianter).... ja, det er egentlig fantasien som setter grenser her:) Og du vil jo se hva hun har, og da tenke litt hva hun liker og kanskje trenger. Og det er en fin tanke å ville kjøpe en liten takkegave. Da kan det være dere får låne hagen oftere;)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Da blir det krukke med blomst oppi! Takk for hjelp! Syns det var så snilt å låne bort hagen sin, så det skulle bare mangle. Skulle vært flere som henne rundt omkring! Sånne småting man kan gjøre for andre er kjempeviktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå