Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 sjelden jeg blir så på virket av ting man leser i avisa for det er så mye grusomt som skjer men den ett åringen som ble glemt av faren i bilen og døde av heteslag...jeg ble helt kvalm jeg. For et helvetes mareritt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559645 Han kan umulig være særlig oppegående..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 står på forsiden av vg, dessuten en som la ut link på skravle nå. Far som glemte ungen i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå