Gjest Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Er 6 uker i morgen og i dag kom kvalmen for fullt. I tillegg syns jeg det er altfor varmt. Er alene med sønnen min på 6 år og så kan ikke bare ligge på sofaen heller.. noen andre som er kvalme? noen råd, går med sea band og fant en afipran i skapet
mummsy Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 JEg er også helt sykt kvalm.. Er sengeliggende om jeg ikke gjør følgende hver dag: HAr spist frokost på senga, har sea band på og tar ingefær-kapsler, og det funker. Jeg prøver å spise minst hver 3,time også, for da kommer ikke kvalmen så kraftig. Så det funker på meg Lykke til. Håper det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå