Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 uker i morgen og i dag kom kvalmen for fullt. I tillegg syns jeg det er altfor varmt. Er alene med sønnen min på 6 år og så kan ikke bare ligge på sofaen heller.. noen andre som er kvalme? noen råd, går med sea band og fant en afipran i skapet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg er også helt sykt kvalm.. Er sengeliggende om jeg ikke gjør følgende hver dag: HAr spist frokost på senga, har sea band på og tar ingefær-kapsler, og det funker. Jeg prøver å spise minst hver 3,time også, for da kommer ikke kvalmen så kraftig. Så det funker på meg :) Lykke til. Håper det hjelper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...