Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559645
*1+1=2 små* Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 det er rett og slett kvalmende....hva slags foreldre er du når du glemmer barnet ditt??????? Jeg får helt vondt når jeg tenker på hvor forferdelig hun må ha hatt det...nesten så jeg håper at hun sov for å så bare aldri våkne igjen....
Panterjenta85 Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Rister på hodet over sånne saker.. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig!! Å glemme å levere dattera er en ting, men det finner man jo ut! Regner med at jeg iaffal kommer til å gå rundt i ei aldri så lita ammetåke, men å gjøre noe så uopprettelig! huffhuff.... stakkars barn!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Uff..ja..fikk helt vondt inni meg da jeg leste om det.. Stakkars lille hjelpesløse jente.... Jeg får helt frysninger!!
Vimsetrollet Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 ... regner med at pappaen til jenta ikke har det så veldig bra akkurat nå heller..
Øyboeren med to små <3 Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 så det på nyhetene, skulle ønske jeg ikke hadde gjort det.. får så vondt i meg...!
Lykkelig g~g~j Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 huuuff! blir bare heeelt dårlig! må tenke på noe annet.. dette er bare helt forferdelig! utrolig at slikt kan skje, men syntes utrolig synd på familien også...og det stakkars barnet.. huff!
enpå3ogenpå1 Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 ja fy f...., den stakkars jenta. Enig med hun i ett av innleggene over, håper hun bare sov og ikke våknet igjen. Men jeg klarer ikke fri meg fra forferdelige tanker om hun ikke gjorde det.... blir fysisk dårlig av sånne episoder. Skjønner virkelig ikke at det går ann?!?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå