johine gravid med Tvillinger! Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hei jeg ar noen spørsmål angånde HCGhåper noen kan svare meg. jeg om min fik lagt et egg opp får tre uger siden etter en uke begyte jeg å blø det var ikke helt sån så jeg pleier å min mestrajon , på mandag fik vi tatt en blod prøve den var posetiv HCG var på 84 siden jeg hadde blødd så sa di at di ville ta en blod prøve til tre dager etter på torsdag, di mente jeg hadde hat en abort di tringte i dag kl 2 sa at den hadde stiget litt 174 men di ville ta en blod prøve til til tirsdag, men den kan vel ikke stige hvis man ikke er gravid? jeg er bare så frusteret er det noen her som har oplevet det samme? håper på noen svar. Hilsen carine
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2009 di mente også at den hadde stiget får lite HCG. derfor vil di ta en ny prøve til tirsdag, er det noen som vet va som er normalt?
melina, glad mamma Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Vanskelig å si, men det er rart for meg at det er over, også fortsetter det å stige. Ville tro at du fortsatt er gravid jeg da. Og HCG-nivået skal fordoble seg annen hver dag. Siden det gikk tre dager, er jo ikke din økning så dårlig? Nervepirrende dette, får håpe du får et skikkelig klart svar snart! Lykke til )
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2009 Takk får svaret!
Min tur snart?? Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Hei Jeg fikk positiv blodprøve på RD 14, men begynte å blø på RD 17. Hcg gikk da ned til 200. En uke senere hadde den steget til 365, og en uke deretter til ca 565. IVF-klinikken trodde kunne være snakk om en graviditet utenfor livmoren siden Hcg-stigningen var så liten. Var på ultralyd i dag, og legen kunne ikke finne noe hverken i eller utenfor livmoren. Så jeg har nok hatt en spontanabort :-( Så Hcg kan dessverre stige selv om det ikke er noe liv i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå