Gå til innhold

Til dere som er 1 gangs gravide .


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyt det ..Det er noe man bare opplever 1gang .Det er koselig å gå gravid 2,3,4 gang også ,men det er noe helt spesielt å være 1 gangs gravid .Ta vare på denne tiden og nyt den for den går veldig fort .

 

Lykke til med resten av svangerskapet ,fødsel og som nybakte forelde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg nyter det ikke, jeg hater det. gleder meg til å bli ferdig.

Skrevet

jo takk jeg nyter hver en dag av det.. selv om jeg gleder meg fælt til å bli ferdi er dette virkelig en deilig tid =)

Skrevet

Her nytes ikke et eneste sekund. Jeg hater dette som pesten. Går med tvillinger, og det er det verste jeg har opplevd.

Skrevet

Jo, takk. Jeg skal nyte så godt jeg kan å ha en nærmest konstant hoven venstre fot, utflod som gjør at jeg må bruke truseinnlegg i lengre perioder enn da jeg hadde mensen før jeg ble gravid, jeg skal nyyte den tida det tar å finne en god liggestilling om kvelden på grunn av magen min, og at kroppen blir fortere trøtt nå en da jeg ikke var gravid. Samt at urinblæra blir mindre etterhvert som livmora blir større. Noe som resulterer i flere dobesøk enn jeg egentlig liker. Både om dagen og om natta. Sorry. Det var sikkert godt ment det innlegget ditt. Det er gøy når ungen sparker i magen, men det er så mange negative kroppslige plager som skjer konstant i kroppen min, at jeg gleder meg til svangerskapet er ferdig og ungen er ute. Forresten: jeg skal huske på det når jeg finner ut hvilke klær jeg skal gå i i brylluppet jeg skal i snart: jeg skal nyte det at det er så vanvittig vanskelig å finne sko som passer begge bena nå for tiden. HUFF.

Skrevet

Jeg nyter det! :) Tenk at vi endelig skal få bli foreldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...