Gå til innhold

Det er vel ikke jeg som er rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne gikk tur, vi hadde med oss hver vår lille. Hun var usikker på om hun hadde nok bleier med seg, så hun ville kjøpe en fra meg!

Kjøpe? Nei, jeg selger ikke en enkelt bleie til venninnen min, det blir for dumt, synes jeg. Hun fikk en bleie gratis.

En gang, når jeg var på besøk hos henne måtte jeg betale for å spise frokost hos, to skiver og et glass med melk.

Hun ville også selge meg en drikk fra Noka-dietten. (vi diskuterte slanking)

Er hun veldig økonomisk? Eller er det meg som er rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ho som er rar.skjønner ikke at de får seg til å ta betalt for sånn jeg.

hadde nok reagert jeg også gitt.

Skrevet

Er godt det da.

Jeg trodde først at hun var grådig, som tok seg betalt for frokosten. Nå vet at hun er ekstremt pirkete med penger.

Skrevet

Uff, eg pendla og studerte med ei som var så gniten ein gang. I min verden er du den normale.

Skrevet

Hun hørtes veldig gnien ut. Ville aldri tatt betalt for at noen skulle spise hjemme hos meg. Hun hørtes merkelig ut.

Skrevet

Haha, seriøst? Hun må ha en tvangsnevrose eller noe lignende når det gjelder penger. Har aldri hørt på makan!

Skrevet

Haha, det var meget sært! Hmm, kanskje man skulle begynne å ta betalt når middagsgjestene går etter middagen...

Skrevet

he,he det var la meg se.... en middag m kjøtt og 2 glass vin,men du droppet jo saus så da får du littt avslag i prisen.

Tåpelig

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

haha for ei grisk kjerring:( 2 pølser i brød og 1 glass cola, 50 kr takk:=)

Skrevet

At hun er veldig "økonomisk" var jo en fin måte å si det på;) I alle fall ikke du som er rar.

Skrevet

Haha, jeg syns ikke det er du som er rar nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...