Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Pc'en min klikka i går, og jeg måtte derfor tilbakestille hele dritten. Idag skulle jeg logge inn på facebook. Av forskjellige grunner har jeg to kontoer på facebook. En med hotmailadresse og en med gmailadresse. Den med gmail-adressen bruker jeg mest og logget inn uten problemer. Så skulle jeg logge inn på hotmailadressen og plutselig gikk det opp for meg at jeg ikke husker mailadressen :S Før har jo adressen bare stått klar, men siden jeg tilbakestilte den så kom den jo ikke opp. Jeg trodde det var fornavnet mitt og etternavnet mitt @hotmail.com. Bør jo være ganske enkelt, sant? Men det gikk ikke. Passordet er jeg sikker på at jeg husker, så det er ikke det som er problemet. Hva kan ha skjedd da? Kommer jo ikke inn på mailen heller siden jeg ikke husker mailadressen. Hotmail har sluttelse på @hotmail.com ikkesant?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 om du nylig oppretta den kan det hende det er en live.no adresse eller live.com
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har klart å lagre en adresse som hotmail.no en gang og kunne ikke skjønne hvorfor jeg alltid fikk mail til den personen i retur og jeg dobbeltsjekket mange ganger at den sto riktig før jeg plutselig (etter lang tid) la merke til at det sto .no ikke .com, kanskje du har gjort det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå