snille_snille Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 I dag når jeg våknet hadde jeg noen ubehagelige stikkinger under/ved navlen. Det var veldig ubehagelig/ litt vondt og til tider var det som om det stakk litt i underlivet også. Det holdt på i 10-15 min eller noe. Jeg er 24 + 3, er det bare livmoren som vokser eller er det noe annet? Har jo kjent stikkinger i magen før, men dette har vært lenger nede mot bekkenet og ikke så ubehagelig eller vondt.
awenka84 Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 jeg har også hatt slike stikninger som du beskriver. JEg er 20 uker kun. Så ikke så langt på vei som deg. Men da jeg var på ul så jeg at jenta mi ligger langt nede. Kanskje babyen din har skiftet stilling å ligger litt lengre nede?
lille frø, mor til to Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Hvis det kommer oftere bør du si fra på neste kontroll. Det kan være navlebrokk. Ved navlebrokk er det ingenting de kan gjøre før etter fødselen.
awenka84 Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 hvorfor i all verden kan det være navlebrokk????
awenka84 Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 spurte jordmor idag på svangerskapskontroll, hun sa det skyldes at livmorbåndene strakk seg.
snille_snille Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2009 Så bar du spurte jordmoren din:) Det var godt å høre at det er helt normalt! Syns bare det var litt ekkelt å ikke vite hva grunnen var. Takk for hjelpen!!
awenka84 Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Ja jeg ble litt redd når det var noen som nevnte brokk her. Så heldigvis var det ikke noe farlig men helt normalt:) Bare hyggeligt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå