Gå til innhold

Jaaaaaa... jeg er endelig blitt gravid. 3+1. Takker St. Olavs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er nå snart 4 uker siden egguthentinga var over (gudskjelov) og 3 uker siden innsettinga. Venta tålmodig og spent på å teste søndag 21. juni. Hadde innstilt meg på at det ikke kom til å gå bra, men jammen ble den ikke positiv. Venter nå på svar på hcg blodprøva og krysser fingrene for at det har vært en normal stigning. De siste to dagene har jeg hatt litt brunlig utflod, men i følge legen min kan dette være helt ufarlig og muligens være snakk om en festeblødning når jeg bare er 3+1. Veldig spennende dette her. Håper alt klaffer for dere også. Mitt eksempel viser at det virkelig går ann å lykkes på første forsøk med ivf. Stor klem fra Mari til dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerere så masse=) kos deg med spiren og den voksende magen din fremover=)'

hehe må jo spørre, hvilke symptomer hadde du?

Skrevet

Hei!

Hvis jeg forstår deg rett mener du symptomer på hormonbehandlingen?

Ikke så mye egentlig. Litt sur og grinete i hvertfall og hetetokter. Enn du? Begynner å bli litt redd for den små blødningen jeg har jeg nå.... Snufs

Skrevet

hihi nei tenkte på graviditeten;o)

jeg har igrunn ikke hatt noen særlig bivirkninger annet enn trøtthet og smerter pga overstimu. men hadde ømme bryst og en del andre ting rett etter innsett nå er det helt tomt for symptomer...=(

tror ikke det er neo fare med den, er mange som har blødning i graviditeten....

men XXXX uansett=D

Skrevet

He he. Jeg har ikke så mange graviditetssymptomer enda. Litt trøtt og sliten kanskje. Aerola har blitt litt større ellers er ikke brystene ømme eller noe. Er så tidlig enda, så jeg tror utelukkende man ikke merker noe særlig på noen uker. Veldig individuelt da men. Legen anslo at jeg er 3 uker på vei, men det kan ikke stemme. Jeg satte inn igjen egget den 7. juni, så det vil si at jeg er på rugedag 18 nå. Da er jeg vel 4+ et eller annet da ma da????

Skrevet

Hvor langt er du på vei Chaiemae?

Kan ikke akkurat si at jeg har noen særlig symptomer jeg heller. Blir nesten bare nervøs for det vettu pluss at jeg har disse irriterende små blødningene. Nekter å miste nå... snufs :(

Skrevet

Så artig. Termin omtrent likt vi da. Har du hatt noen blødninger du eller?

Skal på tidlig ul i uke 7 jeg. Vanlig prosedyre ved St. Olav. Har du målt hcg verdien din enda? Lurer veldig på hva som er vanlig verdi så tidlig? Er jeg kommet så "langt" som 4+6 er det vel bare 2-3 uker til jeg skal på UL jeg da. Krysser fingrene for oss begge.

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen blødninger. Jeg skal også på tidlig ul 15. juli, det blir spennende. Tok blodprøve i dag (rugedag 13) og hcg var på 122.

Gjest lille fiol
Skrevet

Gratulerer og lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer dølajinta, kjempemoro at det har gått bra.

Jeg fikk også satt inn 7.juni, (kanskje det var jeg som hadde timen før deg).

Håper alt går bra med oss :D

Skrevet

Hei! Var det du jeg såvidt prata med før du skulle inn? Ønska deg lykke til? Hmmm... Artig. Blitt gravid du også. Krysser fingrene for at det går bra :)

Skrevet

Gratulere så masse ja:))))))))))))))))

Holder til ved St Olavs vi å,,,,å her bli det nytt fryseforsøk i slutn av sep.

Nyt tia fremmover:D

Skrevet

Sikkert, jeg hadde timen kl.12.

Håper alt går bra og at vi kan følge hverandre litt utover de neste månedene.

Skrevet

Gratulerer så mye :-)) Nyt sommer og voksende mage!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! og kos deg og gled deg.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...