Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Så deilig å se to bein, to armer og ti fingrer:) Alt var som det skulle, og jeg er veldig lykkelig. Det kunne se ut som om jeg var litt lenger på vei enn jeg trodde, men på ul i uke8, så jordmoren det motsatte, så det gjenstår å se på ordinær ul om ca 5 uker. Jeg spurte ham om han kunne se kjønnet. Da sa han at det var veldig usikkert så tidlig og det var stor sjanse for å ta feil så tidlig. Men da jeg sa jeg trodde det var jente pga at jeg har vært så dårlig denne gangen, sa han at han trodde jeg kanskje kunne ha rett. Det spiller ingen rolle. Vi har en av hver fra før, så hvis det viser seg å være gutt neste gang, blir jeg ikke lei meg. Men jeg tror selvfølgelig ennå mer nå, at det er en liten jente inni der. Jeg blir ikke lei meg eller skuffet hvis det skulle være gutt, men jeg blir skikkelig overrasket:) Nå skal jeg bare slappe av og nyte ferien min videre. Åh livet er deilig:)
awenka84 Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Så koseligt. Det er en herlig følelse å se at alt er bra med den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå