Axelia Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Har en jente på 11 dager her hjemme som vi storkoser oss med Bekymrer meg litt over ryggraden hennes.En av de nederste virvlene stikker mer ut enn de andre,men er tilsynlatende ikke plagsomt.Hun beveger seg også "normalt" iht hva en 11 dagers baby gjør! Var jo hos barnelege før vi dro hjem fra sykehuset så går utifra at alt er ok. (Viste ikke om den kulen da så tok det ikke opp med legen) Og på denne sjekken går de vel over ryggen!? Vet noen om dette er vanlig, er det noe barna deres har?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg hadde kanskje tatt kontakt med helsestasjonen. Men de pleier jo å sjekke ryggen på sykehuset... Skader ikke å ringe uansett. Vår gutt er stiv i øverste del av ryggen og i nakken, og det har ikke sett ut til å plage ham særlig, men han får behandling likevel for at han skal snu hodet mot venstre og bli mer mobil. Så det kan jo plage dem uten at de gir mye uttrykk for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå