Gå til innhold

skuffa over vanskelige sykehusansatte..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt meldt på en undersøkelse i trondheim på st.olav der jeg skulle få tre ekstra ultralyder i svangerskapet...synest dette var kjempe morsomt!

Fikk endelig telefon frå sykehuset idag...skulle få komme til time neste fredag...men då er jeg selvfølgelig på ferie..spurte om jeg ikke kunne få en ny time..men nei..d kunne jeg ikke og då kunne jeg heller ikke vere med i den undersøkelsen visst jeg ikke kom neste fredag!:( så nå vet ikke hva jeg skal gjøre..Kjempe lyst til å delta..men har veldig lyst på ferie også!! skal vere borte en hel mnd...men å stoppe ferien etter bare 1 uke er litt kjedelig:(

kan fly opp og ned igjen da...men er det verdt 1000 kr i flybilletta for "bare" en ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, da ville jeg heller betalt for en privat ul for å si det sånn! Vet ikke hva det koster i Trondheim, men prisen for en vanlig privat ul er vel vanligvis rundt 300 og 3d ul rundt 1000.

Så for den 1000 kroners flybilletten får du fint tre private ul akkurat når det passer deg :-)

Skrevet

takk for svar;)

ja, nettopp snakka med samboer og funne ut det samme selv! ;)

skal snakke med sykehuset imorgen...kanskje jeg kommer til en som ikke er like vanskelig som hun i dag!;)

Skrevet

Det er nok en grunn til dette. Tipper de vil ta ul i en viss svangerskapsuke og da blir det feil å ta to uker etterpå. Utviklingen går jo så fort i forsterlivet så det de skal undersøke kanskje bare vises i en spes uke.

Skrevet

fikk snakka me dei igjen idag!

å fikk faktisk bytta dag..til mandagen! hjalp veldig.. var bare ei sur berte i telefonen i går som sikkert skulle til å gå hjem fra jobb og ikke var i super humør...idag derimot var ho kjempe glad og hjelpsom! so super glad;) og gleda oss til 6 juli og første UL;) er då akkurat 12 uker på vei;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...