Gå til innhold

Utenom tema....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusser opp, og har kortsluttet strømmen på soverommene, dvs kuttet ledningen. Kan vi bare tape ledningsstumpene, med vanlig frysetape, og dermed får strømmen tilbake? Ikke helt klar for å ta imot elektriker ennå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må vel loddes?Er ikke nok å bare tape de sammen vel?

Skrevet

Haha... Jeg håper dette er en spøk???:D

Skrevet

Nå er ikke jeg elektriker, men tror ikke det blir strøm av å bare tape ledningen sammen gitt. Høres heller ikke veldig trygt ut. Med det elektriske skal man ha respekt. Å få brann i det er ikke moro, kjenner til flere.

Skrevet

Ha, ha - bare le dere! Jeg prøvde likevel, og det funket det!!! Nå har vi lys på 2 av 3 soverom, og det er godt nok i påvente av elektriker!! Jeg tapet ikke ledningene sammen da, tapet enden så strømmen går dit.

Skrevet

Så trygt det hørtes ut. Sånn helt i tråd med standard og retningslinjer.

Skrevet

Jepp, og hvis huset mitt brenner ned i ettermiddag, så får jeg bare innrømme mine synder og takke nei til forsikring!!!!!!!

Skrevet

Jeg ville bare ha skjøta ledningen igjen jeg og isolert med en bra tape, til jegfikk elektriker. Men du må jo ta opp og snurre trådene og sånn da. Ikke bare legge de avklite stompene mot hverandre.

Skrevet

hvor lenge har du tenkt å ha det sånn før elektriker kommer da?

håper ikke det er mange uker !

Skrevet

Neida, det er ikke snakk om mange dagene, og for å være på den sikre siden så skal jeg slå av sikringen på natta da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...