Monstermamma Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Vi pusser opp, og har kortsluttet strømmen på soverommene, dvs kuttet ledningen. Kan vi bare tape ledningsstumpene, med vanlig frysetape, og dermed får strømmen tilbake? Ikke helt klar for å ta imot elektriker ennå....
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 De må vel loddes?Er ikke nok å bare tape de sammen vel?
Koala *g07* Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Nå er ikke jeg elektriker, men tror ikke det blir strøm av å bare tape ledningen sammen gitt. Høres heller ikke veldig trygt ut. Med det elektriske skal man ha respekt. Å få brann i det er ikke moro, kjenner til flere.
Monstermamma Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2009 Ha, ha - bare le dere! Jeg prøvde likevel, og det funket det!!! Nå har vi lys på 2 av 3 soverom, og det er godt nok i påvente av elektriker!! Jeg tapet ikke ledningene sammen da, tapet enden så strømmen går dit.
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Så trygt det hørtes ut. Sånn helt i tråd med standard og retningslinjer.
Monstermamma Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2009 Jepp, og hvis huset mitt brenner ned i ettermiddag, så får jeg bare innrømme mine synder og takke nei til forsikring!!!!!!!
-MtG- Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Jeg ville bare ha skjøta ledningen igjen jeg og isolert med en bra tape, til jegfikk elektriker. Men du må jo ta opp og snurre trådene og sånn da. Ikke bare legge de avklite stompene mot hverandre.
pandabjørn Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 hvor lenge har du tenkt å ha det sånn før elektriker kommer da? håper ikke det er mange uker !
Monstermamma Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. juni 2009 Neida, det er ikke snakk om mange dagene, og for å være på den sikre siden så skal jeg slå av sikringen på natta da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå