Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 man snart har 3 barn med 3 forskjellige når man knapt er fylt 21 og i tillegg ikke er sikker på hvem som er far til to av barna? interessant å høre andres meninger/synspunkt rundt dette.
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Løs, eller laus som eg seier, er ein subjektiv definisjon. Det betyr at om EG ikkje synest det er laust, så kan nokon andre gjere det. Det er den personen som vil defineres som må definere seg sjøl som laus eller ikkje, kva vi seier har ingenting å seie.
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 "Løs" er det jo litt gammeldags å kalle folk da. De fleste unge i dag har jo sex med mange partnere før de slår seg til ro uten at det er sett på som noe galt. Derimot ville jeg nok stilt spørsmålstegn ved valg i livet, sånn som hvorfor noen skulle ønske seg tre barn så raskt og tidlig i livet uten at det er noe stabilt parforhold inne i bildet eller om det er resultatet av fullstendig mangel på evne til å skjønne hvordan prevensjon fungerer ...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 HI her. Er enig i mye av det som blir sagt her særlig dette med valg i livet. Er ikke meg dette gjelder altså, men en tidligere venninne. I tillegg til å være alene har vedkommende ingen utdannelse og ingen jobb så jeg fatter ikke helt tankegangen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Å være løs eller ikke har vel ikke noe med dette å gjøre. Mange 21-åringer har hatt sex med 3 eller flere. Men at en 21-åring har 3 barn selv med 1 mann er uvanlig. Det å ha det med 3 forskjellige blir derfor enda mer uvanlig. Jeg tenker at enten så gjør hun det for å fortsette å få OS, eller at det ligger noe psykisk bak som gjør at hun må ha en baby hele tida. Min mening er at dette ikke er en gunstig situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå