Piipii Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 det er ikke noen som tilfedligvis skal selge en sånn her rockering: http://www.sports-hoop.com/product_acu_4b.html I såfall er jeg veldig int:)
HTC Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Har en som jeg kun har satt sammen og prøvd max 5 ganger, men har jo hatt planer om å bruke den, men...Hmm, hvor mye tenkte du evt å gi for den? Jeg må tenke litt.
Piipii Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2009 Man får bestilt de på nettet til $ 32, så ville betalt under det og selvfølgelig betale frakten
HTC Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Hva er 32 dollar på nå? Frakten blir vel ganske dyr, siden den veier en del? Bare tenker slik at det faktisk lønner seg for deg å kjøpe brukt og at du ikke ender opp med å betale mer for den enn om du bestiller selv, det ville vært dumt.
Piipii Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2009 Hvor mye veier den da? Er jo ikke dyrt å sende den, kommer helt ann på hva hvorsdan du sender det:) 32 dollar er 214 kr
2søtesmåh Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Jeg vil også gjerne kjøpe..Må ha av største/tyngste, da jeg har grunntrening og er høy og kraftig/trent...Har prøvd ei venninde sin også.... Ut ifra hva de selges for på norske nettbutikker,-500-600. SÅ er jeg vilig til å betale maks 150..+Frakt (egenembalert norgespakke) er 145,- og synes ikke en slik ring er verdt mer enn 295 kroner totalt..... Da jeg fikk en nesten ubrukt elipsemaskin til 550.....Nypris 1699...Mye treningsutstyr som er mer "anvendelig" for mindre penger..Antar at rockeringene vil komme ned i en "Normalpris" på 150-200 om litt..Når den verste populariteten har lagt seg )
HTC Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 Ikke mer? Mente å huske jeg betalte mer for min, men mulig det da var frakt i tillegg + evt at dollarkursen var anderledes. Vet ikke hvor mye den veier, men solgte en Mei Tai her inne og betalte 105 kr for å sende den, og den var jo lett som en fjær i forhold til rockeringen.. Hmm, da vil vel nesten ikke du eller jeg tjene på det? Hvis forsendelesen kommer på mer enn Mai Taien jeg sendte, lønner det seg nesten for deg bare å bestille nytt.
Piipii Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. juni 2009 Er her jeg bestilte min fra( den jeg er på jakt etter nå er til en kollega) http://www.sports-hoop.com/product_acu_4b.html Der koster den 32 dollar og mener det var med frakt. Du kan jo sende den med norges pakke da koster det lite. Men samme for meg, du bestemmer selv:)
Piipii Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2009 Sjekket nå, 145 kr koster det å sende den:)
HTC Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 Prisene stemmer helt sikkert =) Bare mente jeg betalte nermere 400 når jeg kjøpte den fra samme sted, men det er jo ett år siden. Jeg beholder den selv en liten stund, se om jeg får grooven til å bruke den igjen, piper ut om jeg ombestemmer meg =) Lykke til videre på jakt etter rockering, kanskje vi kan motivere hverandre til å bruke den sammen når du får din =)
Piipii Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 25. juni 2009 er ikke til meg, jeg har en selv som jeg bruker flittig, så det er bare å tørke støvet av den og komme igjeng:) har fått tak i nå, så ellers takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå