Gå til innhold

Noen som har prøvd braziliansk voksing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere der ute som har prøvd å få voksa underlivet? Jeg får så utslett av barbering og har vurdert å prøve med braziliansk voksing, men det høres så vondt ut. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt braziliansk voks flere ganger. Det er ikke noe vondt å snakke om utenom akkurat midt over venusberget. Jeg biter tennene sammen og lar de ta alt, men hører mange som pga dette har ei lita stripe igjen midt på. Det er deilig å slippe kløe og irritasjon etter barbering.

Skrevet

Første gang er kjempevond. Neste gang er bare halvparten så vondt. Jeg hadde lovet meg selv at jeg skulle prøve 2 ganger før jeg vurderte om det var verdt det. Nå har jeg holdt på i over et år og det går helt fint. Men ikke barber i mellom, da starter man nesten på nytt igjen. Og første time du bestiller må du be om den beste på stedet og si at det er første gang. De som kun har holdt på i noen uker orker jeg fortsatt ikke. Lykke til!

Skrevet

Er UTROLIG takknemlig overfor den som fant opp brazilian wax!! Det er såååå vannvittig deilig å slippe den daglige høvelen, der man føler man ikke får med alt og nuppene kommer med en gang... :-/

Og selv om det ikke er det mest behagelige jeg gjør hver mnd, så er de 10-15 minuttene med røsking verdt det. Absolutt til å anbefale!! :-D

PS: Jeg har stripe, og fjerner ikke alt. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...