Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Og husker du hva det siste pene han sa til deg var? Mannen min sier ofte: "Du er så god (...)" Men jeg kan ikke nå huske hva den siste pene tingen han sa til meg var.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Nei svært sjelden.. kan igrunnen ikke huske sist han sa noe pent. Har spurt hvorfor han ikke en gang iblant kan si f.eks 'så god middag du har laget idag' - for han kommenterer det ALLTID hvis det ikke er godt - og har fått til svar at han har ikke lyst til å lyve, skal han si noe må det være ærlig. Så lurer snart på om det ikke er en eneste positiv side ved meg da, siden han aldri kommenterer noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 nei, han er ikke så flink til det dessverre men jeg kan bli flinkere selv, så kanskje det smitter!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Ja veldig ofte, og spesielt nå som jeg er gravid. Han sier at jeg er vakker, og at jeg stråler, at han elsker kroppen min og de nye formene mine etc. Dessuten er han flink til å legge merke til om jeg har pynta meg eller fikset håret. Får også mye kommentarer på at jeg er en flink mamma og at han er heldig som har meg:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 nå har vi vært sammen 10 år og må si det er mye mindre komplimenter nå, enn før. men jeg gir ikke han så mange komplimenter heller, så da forventer jeg ikke så mye av det. men vi har vår egen "regle" før vi legger oss (99% så legger vi oss samtidig) og den sier egentlig det meste om hva vi føler for hverandre. :-) Men nå skal jeg prøve å rose ham mye denne uken og se om det gir noe tilbake :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Jeg får høre daglig fine ting om meg selv jeg... det er nesten sånn at jeg blir lei av det!!! får høre hvor søt,snill,god,fantastisk,sexy,osv både på mld og når han kommer fra jobb... får også roser 1 gang i mnd... det er koselig det han finner også på å sende meg på spa inni mellom - til frisør eller så er d plutselig 10000 kr ekstra på kontoen som jeg kan kose meg med å shoppe d jeg ønsker så jeg vil ikke klage jeg mannen min tar godt vare på meg
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Så heldig du er Anonym 12:44.... =) Sånn vil jeg også ha det! Min samboer er ikke flink med kompliment. Jeg må nermest dra em utav han, og da er hele vitsen borte...Kan ikke huske sist han sa noe fint til meg en gang :S
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 nei, min sir heller negative enn positive ting.. er mange måneder siden han sa noe hyggelig nå, men han kalte meg for den vakre engelen sin..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Ja hver dag:-) Han er fransk og franskmenn er kanskje litt flinkere til å gi komplimenter enn trauste nordmenn, ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 Jeg er nok heldig, for ja det gjør han.. Selv om jeg vet han pynter litt på sannheten nå mens jeg er gravid ingen er vel så deilig med diger mage, men godt han sier det i det minste ...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #11 Skrevet 25. juni 2009 Du er en fantastisk mor DU er så utrolig sexy (jeg er glad han syntes det jeg er ikke helt enig hehe.) Har jeg fortalt deg at jeg elsker deg i det siste....... Ting jeg hører ganske ofte. Ellers skryter han når han syntes middagen er god, når jeg har vasket og styrt mens jeg er borte får jeg alltid høre hvor utrolig flink jeg er. Og når jeg kler på meg visse antrekk han liker ekstra godt får ejg alltid høre hvor pen jeg er i de. :-) Sånn har han alltid vært men han er ikke norsk og er vokst opp med at man skal gi komplimanger da
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #12 Skrevet 25. juni 2009 he he..jeg svarte over er at mannen min var flink til å si pene ting, og han er heller ikke Norsk, men har en far som alltid har vært generøs med komplimenter til mamman hans. Der er der gutta lærer. Håper min sønn blir like veloppdratt og snill som pappan hans er.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 Jepp ) Han sier ofte fine ting om kroppen min. Deilige pupper, fin rumpe, du er fin osv.. Koselig igrunn, men litt slitsomt i lengden. Tror ofte han har en baktanke når han sier sånt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #14 Skrevet 25. juni 2009 hele tiden!! Rett som det er kommer han og kysser meg og sier " du er så deilig du, jeg har så fin kone" Flere ganger om dagen Hver gang vi skal noe sted så sier han "du er så fin du.. er så stolt av kona mi"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå