Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det finnes egne senger til babyer som man kan ha med seg når man reiser. Noen som har erfaringer med dette? Er det noe man må ha, eller finnes det andre løsninger når man overnatter borte hos andre sammen med ungen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når vår lille jente var nyfødt sov hun i vognbagen når vi var på overnatting. men fra hun var ca 3 mnd sov hun i vanlig reiseseng

Skrevet

Vi hadde aldri klart oss uten reiseseng i alle fall. Den + en skumgummimadrass (det er kun en polstrert bunn med den sengen vi har) ligger fast bak i bilen.

Men det kommer selvfølgelig an på om dere og/eller babyen overnatter borte da. Hvis dere aldri gjør det, eller de dere overnatter hos har en sprinkelseng stående tilgjengelig så trenger dere selvfølgelig ikke dette.

Skrevet

Ok. Da er det ikke noe hastverk med den saken i alle fall. Da kan vi vente til etter fødselen med å kjøpe det. Svigers bor ikke så langt herfra, og om vi overnatter hos dem f.eks. i jula så vet jeg at de har en liten seng stående som ungen kan bruke. Mine foreldre bor i en annen del av landet, men vi kommer nok ikke til å besøke dem rett etter fødselen. De kommer til å ta seg en tur hit, så da er det ikke noe stress..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...