Vinden blåser Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 kom til denne linken fra sol.no sin side: http://www.topp.no/816988/har-du-glemt-noe-britney så begynner jeg å lure litt..er det virkelig galt at ho ikke barberer lårne sine før ho går ut av døra??
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Nei, det gjør jeg ikke. men jeg stiller vel i en litt annen kategori enn Britney og blir heldigvis ikke forfulgt av paparazzier...
Vinden blåser Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2009 jeg anser det bare ikke for å være verken vanlig eller nødvendig å barbere lårne uansett hvem man er.... det er jo media som gir ungjentene beskjed om hvordan ting skal være.. har ikke vi jenter nok som skal barberes om vi ikke skal starte på lårne og??hva er det neste da?
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Jeg syns vel heller ikke at det er nødvendig uansett, men blir ikke akkurat sjokkert over sånne oppslag.
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Jeg barberer kun mørke hår. Dvs på lårene og armene er de jo helt lyse. På leggene og bikinilinja (som går dypere og dypere, føler jeg...) er de mørke og de må bort. På noen skoler i USA har de faktisk det som en del av skolereglementet at lårene skal være barbert opp til godt under skjørtekanten. Hjelpes, sier jeg....
Hilde_85 Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Nei jeg barbe ikke lårene. Syns det er utrolig hva de skal blåse opp
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Herregud så teit.. Hvorfor skal hun barbere lårene, med de lyse hårene? Om hun har glemt å barbere seg noe sted når hun skal ut å kjøpe seg en milkshake, så har jo f... meg det ikke noen ting å si!! Media fokuserer på så idiotiske ting når de ikke har noe å skrive om...
mamman til to gutter Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Det er mange som burde barbere lårene fordi de har like mørke og lange hår der som på leggene, men jeg vil ikke si dette var et sånn eksempel. Jeg er veldig glad jeg kan gå ut uten å risikere og få et oppslag som dette dagen etterpå.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 nei, har jo nesten ikke hår der og det lille som er der er lyst
Slalotte Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 Ja jeg barberer lårene mine.. men jeg gjør det egentlig bare på sommeren..
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 Nei, det gjør jeg ikke, og jeg kommer ikke til å begynne det. Sladderpressen har tydeligvis litt for lite å gjøre på for tiden...
lilleღpersille Skrevet 25. juni 2009 #14 Skrevet 25. juni 2009 Ja, jeg gjør det, men synes ikke Britney hadde så skjemmende hårvekst på lårene akkurat. Hva de skal blåse opp! Om jeg kun barberer leggene har jeg et skikkelig teppeskille rett ovenfor knærne, ikke fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå