Gå til innhold

Barberer du lårne dine??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. men jeg stiller vel i en litt annen kategori enn Britney og blir heldigvis ikke forfulgt av paparazzier...

Skrevet

jeg anser det bare ikke for å være verken vanlig eller nødvendig å barbere lårne uansett hvem man er....

det er jo media som gir ungjentene beskjed om hvordan ting skal være.. har ikke vi jenter nok som skal barberes om vi ikke skal starte på lårne og??hva er det neste da?

Skrevet

Jeg syns vel heller ikke at det er nødvendig uansett, men blir ikke akkurat sjokkert over sånne oppslag.

Skrevet

Jeg barberer kun mørke hår. Dvs på lårene og armene er de jo helt lyse. På leggene og bikinilinja (som går dypere og dypere, føler jeg...) er de mørke og de må bort.

På noen skoler i USA har de faktisk det som en del av skolereglementet at lårene skal være barbert opp til godt under skjørtekanten. Hjelpes, sier jeg....

Skrevet

Nei jeg barbe ikke lårene. Syns det er utrolig hva de skal blåse opp

Skrevet

Herregud så teit.. Hvorfor skal hun barbere lårene, med de lyse hårene? Om hun har glemt å barbere seg noe sted når hun skal ut å kjøpe seg en milkshake, så har jo f... meg det ikke noen ting å si!! Media fokuserer på så idiotiske ting når de ikke har noe å skrive om...

Skrevet

Det er mange som burde barbere lårene fordi de har like mørke og lange hår der som på leggene, men jeg vil ikke si dette var et sånn eksempel. Jeg er veldig glad jeg kan gå ut uten å risikere og få et oppslag som dette dagen etterpå.

Skrevet

nei, har jo nesten ikke hår der og det lille som er der er lyst

Skrevet

Ja jeg barberer lårene mine.. men jeg gjør det egentlig bare på sommeren..

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, og jeg kommer ikke til å begynne det. Sladderpressen har tydeligvis litt for lite å gjøre på for tiden...

Skrevet

Ja, jeg gjør det, men synes ikke Britney hadde så skjemmende hårvekst på lårene akkurat. Hva de skal blåse opp!

Om jeg kun barberer leggene har jeg et skikkelig teppeskille rett ovenfor knærne, ikke fint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...