Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Det er 4 dager over IKM. Har absolutt ingen symptomer på graviditet. Fikk en veeeldig svak strek på testen i går, så svak at vi var i tvil om det i det hele tatt er en strek. Etter ca en time og to, så jeg på den igjen, da var det en tydelig strek på den! I dag er det bare en veldig, veldig svak strek. Hva skjer? Er egentlig i tvil om det er en strek, eller om det er ønsketenking. Men jeg tok test et par dager før IKM og da var det ikke strek, og det ser du jo veldig tydelig.. Uff.. Forvirret!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 gå till läkaren och ta ett blodprov.. ) Håller tummen på att det är ett plus (det verkar som det)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Takk. Det er bare det at vi er på vei på ferie. Blir vekke i 9 dager. Får se om noe skjer i løpet av den tiden
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Å vad spännande! Köp några test och testa på ferien! ) Grattis i förskott! Och hoppas ni får en fin ferie!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Åhr. Nå har jeg begynt å få brun utflod også, og verker noe vanvittig i magen! Hva er dette?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Har alltid hørt at en strek er en strek! Å hvis du ser forskjell fra før du ventet mens, så er du nok gravid. Men man skal ikke lese av testen senere enn 10 min. (husker ikke helt sikkert). Husker jeg også fikk en veldig svak strek. Omtrent sammtidig som jeg ventet mensen. Men jeg så et kryss. Sammenlignet med bildene i bruksanvisningen. Tok også en test hos legen. Den var positiv )
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 en strek er en strek. Uansett. Det kan ikke bli strek om du ikke har HCG i urinen, og det har man kun om man er gravid. Gratulerer:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Nåja, har fått skyggestreker mer enn en gang. En fin huskeregel er at om du kan se streken på en halv meters avstand, uten å vinkle den etter lyset- da er det en strek! Kjøp en digital, de er mer følsomme. Fikk en kjempesvak strek på BT, CBD var positiv! Er du helt sikker på når EL var? i de fleste tilfeller vil man teste klart positivt 14 dager etter EL. Håper du får sterkere strek snart!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Tusen takk for svar! Jeg får bare kjøpe noen på ferien og se det litt ann.. Ganske frustrerende og ikke vite!! Det kom litt friskt blod på papiret da jeg var på do nettoppp. Men utenom det så er det ikke no nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå