Gå til innhold

Bleie på stranden...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på ferie til Italia snart, og der vi skal er det litt "voksent" (ikke magaluf-stemning). Gullet på 10 måneder er kejmpeglad i å bade, så vi kommer til å være mye på stranden. Må han ha på badebleie? Tenker ikke for å skjule, altså, men mer om det er uforskammet å la babyen få mulighet til å tisse og bæsje i tide og utide... Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jeg ville tatt på badebleie ja..er lite morsomt å måtte plukke opp avføringen til ungen midt blandt mange badegjester....bedre både for foreldre og barn at de har noe på...så slipper dere sand ooooveralt også...(forhåpentligvis ;) )

Skrevet

Jeg også ville brukt bleie på steder med mye folk, med mindre jeg var heelt sikker på at ungen hadde bæsja fra seg.

Skrevet

OK! Takk for veldig nyttig tilbakemelding :-) Ville dere synes det var kvalmt om en fremmed baby fikk tisse fritt (i vannet og sånt)? Man blir jo så blind på eget barn... ;-)

Skrevet

Badebleier stopper ikke tiss, så det havner nok i vannet uansett:-) Men jeg syns det er greit å ha på badebleie eller badebukse. Både for å slippe bæsj i basseng/sjø rett rundt andre som bader og for å unngå at de blir solbrente i det området, er ikke det letteste området å smøre godt... I Norge vet jeg at bassenger skal stenges hvis det havner avføring i dem.

Skrevet

fremmede babyer tisser i vann og slikt :) Badebleier holder nemlig ikke på tiss, bare på bæsj. Hadde de holdt på tiss, så hadde jo vannet samlet seg inni også.

Skrevet

Det finnes jo så mange søte badebleier, nesten så det er gøy å bruke..

Greit for å skjule og syns jeg (desverre).

Og ikke minst for skitt og lort og insekter.

Skrevet

Jeg synes det er noe dritt med unger som driter på stranda ;-)

He he, jeg lar ungene mine løpe nakne hjemme og kortere stunder på stranda. Dvs 5åringen kunne løpt naken hele tiden hun, men hun er mest opptatt av å ha på rooosa badedrakt og at ingen skal se rompa hennes.

Minste på 2.5 år løper naken hjemme, men har bade bleie på stranden. Jeg synes ikke noe om at det skulle komme en bæsj. Tiss er greit nok, men ikke bæsj. Dessuten beskytter den mot sand og andre ting som kan forårsake feks uvi

Skrevet

Takk, jenter! Nå er jeg helt overbevist. Og jeg som fnøs da samboer mente at vi ikke kunne la ham holde på naken ;-P Vi har ganske fine bleier med Nemo på fra babysvømmingen, så da blir det det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...