Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Jeg vet ikke om dette er normalt, men prøver Har alltid hatt en ting for britiske menn, spesielt fra Skottland,Wales og Ireland da de er litt mørkere ala collin farell .. Ikke for å nevne dialekten, blir helt argghh, de er så sexy:-) Har mannen min fra Wales og er såå stolt Hvor foretrekker dere menn fra?
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har alltid vært svak for menn fra en del latin-amerikanske land, type colombia og peru, særlig hvis de i tillegg er typen som kler langt hår ... men jeg er nå lykkelig gift med en vaskeekte nordmann med lyst hår, bleik hud og blå øyne for det da :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Jeg elsker amerikanske menn- de kan virkelig behandle en jente! Kunen aldri tenkt meg en traust nordmann som forventer at jeg skal betale halvparten av alt, ikke frir med ring, osv...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Norge og Nigeria :-P Samboeren er nigeriansk, og jeg syns både han og mange av kameratene er flotte :-P
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Jag föredrar ljusa män från norden jag... blonda och blåögda... NAMNAM! Själv har jag kolsvart hår och gröna ögon... Min har blont hår och havsblå ögon.. så fint! *S*
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Skottland og Irland. Blir våt bare ved tanken på den aksenten :-O
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Jeg liker godt Amerikanske menn! Skikkelig sjarmerende med god selvtillit og guttene er ikke så jålete som i Norge. For all del, jeg tror nok at av alle stedene jeg har vært er Norske og Svenske gutter de peneste, men de ser ofte ut som de har brukt lengre tid på badet enn meg og DET er turnoff. Det aller værste er de gutte som ser ut som de har tatt solarium, det er ikke mye mannlig det.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Utseendemessig,- Sør-Amreikanere med "afro"-blanding ) Men i og med at så mye mer en utseende teller så er det viktigste for meg at mannen har arbeidsmoral, velutviklet empatisans, økonomisk ryddig, ærlig og positivt innstilt til livet. Kulturelt bør man kanskej ikke være så enormt langt fra hverandre,- da blir det fort kræsj, men så lenge ingen i parforholdet er fanatiker på et eller annet hold, så går nok det meste bra..... Har endt opp med en helnorsk gutt fra hjembygda jeg da..Så utseendemessig er han langt fra "drømmemannen",- mtp rase og farger, kjekke altså er ikke det ) Mtp kulturkollisjon så har vi ikke noen uenigheter ) Interessemessig er vi derimot som ild og vann....Han er vinter, ski og friluftsmenneske. Jakter og løper i fjellet..Jeg er mer "Innendørstrening", gå på kafe og litt mer "Urban" (om man kalle det for det når man bor i ei bygd)....
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Spanjoler og Tyrkere! nam-nam!! har 2 tyrkere jeg har vært med, og dem er gull verdt! ser ikke nedverdigene på kvinner osv:) Liker generellt mørke menn:)
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 He he, det er forskjell på amerikanere også. Jeg hadde en kort stund en amerikans kjæreste, fra en bra familie og alt sånn, men han var gjerrig som fy og forventet at jeg betalte alt! Ikke rart jeg gikk lei fyren etter noen uker (ok da, jeg var ung også og ikke helt klart for noe veldig seriøst også da).
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #12 Skrevet 25. juni 2009 Svensker er hot, blir blaut bare jeg hører en kjekk svenske åpne munnen!!
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 Enig med HI, Irland er superhot hot hot hot. Men selvfølgelig, finnes mye rask der også, men de som er flottest tar virkelig kaka mi hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #14 Skrevet 25. juni 2009 Min mann er fra Nederland, og veit ikke om det er mora hans som har vært veldig flink eller de bare er sånn der, men han vet virkelig å behandle damer, alltså! Og ikke bare meg. Alle veninnene mine kommenterer det også når de er her på besøk. Han får dem til å føle seg vel uten å flørte. Sånn er egentlig alle kompisene hans i Nederland og. De er alle godt gift, men får meg til å føle meg helt fantastisk når vi er sammen med dem, uten at det er noe flørtete over det. Bare helt naturlig for dem å behandle damer sånn tror jeg. Norske menn er ikke i stand til å gi damer et kompliment uten at det høres ut som de prøver å få dem i seng. Eller de er så sjenerte at de ikke snakker med veninnene til dama i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #15 Skrevet 25. juni 2009 "Fallt" helt for en britisk mann for en ukes tid siden.. Satt og snakket sammen en hel kveld, men nå er han snart hjemme hos kona og barna igjen.. Han var bare så utrolig sjarmerende og lett og snakke med, selv om jeg måtte knote på engelsk! Samboeren min er norsk, men mørk og litt gylden i huden. En nydelig mann, skjønner ikke hvordan jeg greide å få tak i ham!
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #16 Skrevet 25. juni 2009 Har en aldri så liten fetish for britiske øldrikkende, tatoverte halvkriminelle industriarbeidere. Men ville jo ikke hatt en slik mann i det lange løp, så er fornøyd med min helnorske superfornuftige lektor:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #17 Skrevet 25. juni 2009 Bulgarske og russiske menn er bare helt fantastiske! Men du må helst være der for å treffe de deiligste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå