Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt inn to 30 aug. Gravid, men kort lykke - kraftig mens i 10 dager. Deretter venter jeg på neste mens for å bestemme når vi skal sette inn de to vi har i fryseren. Nå er jeg to uker på overtid. Klinikken ba meg ta ny test - som viste positiv i går. Har virkelig ingen gravid følelse, men rimelig sikker på at det er rester som bør fjernes - noe også klinikken mente det er. Fikk mast meg til ul time imorgen for å sjekke evt fjerne før ferien. Nå merker jeg imidlertid håpet om gravid kommer, sukk.

Intet jeg ville - måtte bare få det ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tro at "rester" så lang tid etter vil gi en positiv test. Hcg-nivået er i kroppen en liten stund etter en abort, men ikke i så mange dager.Så jeg tror nok du er gravid. Kan du ha blitt det av deg selv? Mange blir jo det mellom forsøkene også. Og en trenger ikke føle seg gravid for å være det.

Håper du får et positivt svar i morgen, lykke til i alle fall :o)

Du skriver 30.august, men det er vel litt lenge siden. Satset på at du mente 30.april :o)

Skrevet

Mente 30 april, ja. Du tok desverre feil, og for første gang i historien stemte min kvinnelige intuisjon. Må ha utskraping på tirsdag.

Håper jeg også venter tvillinger før året er omme:-)

Takk for støtte!

Gjest lille fiol
Skrevet

Det var trist å høre men da vet du hvertfall at du blir gravid. Ikke mist motet! Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...