Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Har tenkt å kjøpe en Ju Ju Be Stelleveske, men er Be Tween for liten? Jeg er førstegangs og aner ikke hva man pleier ha med seg på tur
togutter Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 hei du:) Har akkurat kjøpt meg BeAll veska, fordi jeg synes BeTween ble for lita. Den er knalltøff (litt dyr) men fresher opp vogna!! Du har god smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå