Gå til innhold

hmm.. noen som har erfart det samme med graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test idag tidlig. Den var negativ, men etter en times tid titta jeg bortpå den, og da var det en svak strek der.. Vi planlegger ikke å bli gravid. Har en gutt på snart 8 mnd, men jeg var litt redd for at noe kanskje kunne være pågang fordi jeg glemte å ta minipillen min her for litt siden. Jeg ammer, men det er jo ikke trygg prevensjon, og iallfall ikke nå som jeg ikke lenger nattammer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada!

Testa supertidlig med en sånn billigtest(quickresponse),husker ikke helt hvor tidlig,men.Rundt 5 dager før forventa mens..

Ble liggende leeenge-og en svaaaaak strek kom til syne.

Dagen etter løp jeg på apoteket og en cb bekreftet en graviditet!!

Spennende-ville nok testa imorgen!!!Klem

Skrevet

iiiik, blanda følelser... Hva vil arbeidsgiver si HVIS jeg er gravid?? Jeg er jo i permisjon nå, og skal tilbake i jobb om 1.5 mnd:oP

Skrevet

Vet du hva? Arbeidsgiver har ikke noe de skulle sagt. Du vil jo fint kunne jobb i 6 mnd som gravid og opparbeide deg nytt grunnlag for foreldrepenger og det er nå en gang sånn at det er alltid en risiko å ansette damer i fødeklar alder:)

Skjønner at du er i villrede, men dette skal nok gå bra skal du se:) Det er jo uansett ikke planlagt og det er nå sånn som kan skje. Tror ikke arbeidsgiver kommer til å "henge" deg for det:)

Ta en ny test (anbefaler cb digital) i morgen så vet du helt sikkert!

Masse lykke til!

Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg. Tok en rimelig test som var negativ(en svak strek kom etter en halvtime-time). Tok for sikkerhets skyld en cb test dagen etter som blinket gravid med en gang. Lykke til:)

Skrevet

Oi, da er du nok gravid, ja :-)

Jeg tok en test for en uke siden (clearblue, vanlig) og ingenting, men så titta jeg på den et par timer senere, og jaggu!! jeg så bare et PLUSS tegn, takk.

Har en på 1,5 år fra før av, og planla ikke en til nå, men det er absolutt super koselig.

Føler meg ikke gravid, nesten uvirkelig. Så selv om mens er uteblitt måtte jeg bare ta en ny test i dag. Vil også anbefale CB digital, den var veldig GRAVID på meg, hehe.

Skrevet

Da har jeg tatt CB digital, og den sa "ikke gravid". Så da er jeg nok ikke det:oP Med tanke på at den lille gutten min fortsatt er så liten syns jeg det er greit. Hadde jo lyst på enda mer tid med bare han, men om jeg HADDE vært gravid hadde jeg selvsagt ønsket den nye babyen HJERTLIG VELKOMMEN:)

Lykke til videre alle sammen! Det er FANTASTISK å være mamma:D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...