Lille & Bittelille Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Jeg er helt skjelven nå..... Sitter på jobb, og har mest lyst å gjemme meg langt vekk.. Det er en liten spire inni magen min!! En bitteliten, velkommen spire... Gleden er ENORM!! Men redselen er der som en mørk skygge.. WWWWWWEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! MEST GLEDE KJENNER JEG!! Gud så jeg gleder meg til mannen kommer hjem i kveld!! LYKKE!!
Vinden blåser Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 åååh så arti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!! Kan tenke meg til at du gleder deg jah!!! sitter her å smiler fra øre til øre jeg nå...hehe..så morsomt!!
Daddy-Oh Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Haha, gratulerer så masse... Det var vel det dere ønsket? å ha 4.mann mener jeg å huske Uansett utrolig gøy for dere... Gratulerer så masse!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 graulerer så kjempemye!! det var utrolig koselig å høre. har tenkt på deg idag. er så rart de første dagene/ukene når en vet en er gravid og ingen andre vet:) Kos deg kjempemasse!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Gratulerer så kjempe masse!! Så gøy dette var da =) Tipper du er spent!! =)
Lille & Bittelille Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2009 Takk takk jenter Mannen smilte stort når han fikk testen overlevert i går kveld Vi kan tydeligvis ikke nærme oss hverandre før uten å bli gravid! Jenten vår på 3, var ikke planlagt. Vi hadde vært sammen EN mnd når vi oppdaget at vi var gravid! Så i januar fjernet jeg hormonspiralen, og fikk aldri mensen etter det - gravid! Mistet da denne spiren, fikk beskjed om å vente til etter en mens før vi begynte å prøve igjen. Det gjorde vi, men fant ut vi skulle vente en mnd til, for sikkerhets skyld.. Vi brukte prevensjon, men var uforsiktig EN ENESTE GANG!! - GRAVID!!!!! Jøsses... Som min kjære sa; Det er meningen at vi skal være sammen jenta mi! *smile*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Ja det er nok meningen det at dere skal være sammen. Jeg er også slik som, for å bruke legen min sine ord: "blir gravid bare du ser mannen din i bokseren"..hehe.. Gratulerer nok en gang:)
Lille & Bittelille Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2009 Gravid med boxeren PÅ faktisk! Godt gjort! HAHA!!
blond Skrevet 26. juni 2009 #11 Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer!! Jeg ble så glad da jeg leste det i går, men hadde ikke tid til å legge igjen en hilsen, men nå er den her. Utrolig morsomt!
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #12 Skrevet 26. juni 2009 Nå måtte jeg inn og titte, leste innlegget ditt i går og jeg følte på meg at du var gravid ja :-) GRATULERER!
Daddy-Oh Skrevet 29. juni 2009 #13 Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer til deg. Jeg skal også bli pappa, og jeg "traff blink" på første forsøk. Utrolig gøy, men hadde håpet å få øvet meg litt mer først, for nå er det ikke så mye sex lengre etter at ho blei gravid..... Foreløpig er det en hemmelighet, og vi har ikke sagt det til noen, men det er bare kort tid igjen (to uker) før vi kan fortelle det....
blond Skrevet 29. juni 2009 #15 Skrevet 29. juni 2009 Altså morsomt at du skal bli pappa igjen, ikke at det blir lite sex framover, hehe. Stakkars deg.
Daddy-Oh Skrevet 29. juni 2009 #16 Skrevet 29. juni 2009 Hehe, ja er vel i overkant å ønske at noen IKKE skal få sex ja... hehe, men skjønte at det var det du mente ja blond...
skorpionfruen Skrevet 29. juni 2009 #17 Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer så mye Krysser fingrene for et flott svangerskap uten noen plager
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2009 #18 Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer så masse til deg også daddy-oh =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå