Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hvor kjøper dere det? På apoteket? Kommer på sånne ting man burde ha hele tida. Heldigvis litt over 10 uker i gjen så har litt tid på meg...
ei jente til<3 Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 på apoteket ja.. på babyer er det vel mest vanlig å bruke det termometeret du kan måle med i rumpa. når dattera mi var litt over ett år nekta hun å ha den oppi rompa...gikk til innkjøp av sånn pannetermometer (også på apoteket), kosta ca 400 kr,men er absolutt verdt penga. trenger ikke krangle lenger for å måle tempen, dessuten er den veldig praktisk med at du får målt selv om barnet ligger og sover. skal være like presist som det andre termometeret... Lykke til med div innkjøp;)
erteposen + 4 Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Alt til baby og helse kan kjøpes på apoteket:) Jeg har akkurat handla inn til babygreier fordi en fikk prosenter, og kjøpte eller har fra før: - paracet i stikkpilleform - termometer - saltvannampuller til nese (har en sånn som suger ut, men det fungerte ikke til de to første. Gi saltvann før amming, så drar de det ned) - inonityl salve (eller noe sånt) istedet for sinksalve til bleieutslett - babyline olje (eneste av stelleprodukt vi trenger) - mesoft kompress til småvask og stell - a-krem, som fungerer fint til det meste - en krem til såre brystvorter - avent ammeinnlegg siden jeg lekker så mye at ull ikke tar unna. Bruker begge deler om vinteren. - hemoridekrem til mor på sykehuset (av erfaring:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2009 hemmoridekrem får man vel på sykehuset om man trenger Men takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå