Gjest Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 har hatt skikkelig vondt i puppene i 3-4 dager nå, men testen i morgest viste negativ.. skal ikke ha mensen før i morgen, så jeg er veldig spent! synes uansett det er rart at symptomene skal komme så tidlig, er bare 15 dager siden jeg hadde sex.. men håper jo såklart er det noen som har fått vondt i brystene eller merket noe så tidlig?
Karma! Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 8 Dager etter el, våknet jeg opp av at jeg kjente meg skikkelig syk m feber, var gjennomsvett og bare rar i kroppen.. det gav seg fort og på kvelen samme dag begynnte jeg å få litt halsbrann og synes te`en min som jeg drikker hver kveld smakte vondt. dagen etter alså 9 dager etter el hadde jeg enda mer halsbrann og testet pos på g test med e.mid. urin :-) fortsatte m halsbrann og ømme pupper frem til ikm dagen =) og nå er jeg 5+5 =)
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 gratulere så mye til deg jeg svetter utrolig mye også når jeg tenker meg om, og her oppe i nord er det ikke varmt.. åå nå er jeg så spent! *ler* må dra å kjøpe en annen type test, hører at clearblue kan vise graviditet veldig tidlig, tilogmed før forventet mens.. vet ikke om det stemmer, men klarer ikke å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå