Gå til innhold

Hvordan fjerner dere håret på bena? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt man skal lure på, he he:o) Jeg sitter her og vokser dem as we speak;o) Barberte før, men det er jo noe dritt, vokser jo ut på en-to-tre. Aller best er det jo å vokse i salong, men det tar jeg meg ikke råd til så ofte, så da blir det Veet wax strips;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer i dusjen med denne Intiution høvelen. Da er det så fort gjort atte.

Voksing har jeg for lav smerteterskel for å takle.

Skrevet

He, he - jeg har i grunn ganske lav smertetersel jeg også, men voksing går greit;o) Når jeg blir vokset i salong kjenner jeg det nesten ikke - vondere å gjøre det selv...

Skrevet

Jeg bruker å epilere leggene mine.

Skrevet

Har veldig lite med hår på armer og bein, så barberer meg kanskje 2 ganger i mnd :)

Skrevet

Heldig du:o) Ikkeat jeg noen apemenneske, men jeg trenger å barbere oftere enn det;o) Derfor er det deilig når jeg har vokset - trenger ikke tenke på det på leeeenge, og så har jeg merket at hårene blir tynnere og færre etterhvert;o)

Skrevet

Ja, vet jeg er heldig der :) Mamma har faktisk ikke hår i det hele tatt på armer, ben og i armhuler. Aldri hatt det heller. Veldig praktisk :)

Skrevet

Høres ekstremt praktisk ut BluBb :) Jeg barberer annenhver dag, alt..armhuler, legger/lår og bikiniområdet. Skal prøve å vokse leggene i salong i løpet av sommern, så om det ikke er noe jeg holder på å dø av har jeg lyst å prøve brasillian bikinivoksing :s

Skrevet

Barbering med maskin er noe herk

Høvel vokser det jo ut igjen med engang

Krem ala Veet funker også dårlig

Voksing liker jeg heller ikke

Men sverger til epilering!!! Vondt i starten men kjenner ingenting når jeg gjør det nå 2 år etter jeg begynte...

Skrevet

Ja, det kunne jeg tenkt meg også, leahpudding og mammapudding...men det tror jeg ikke at jeg våger...;o/

Skrevet

Jeg prøvde det noen ganger, men det gjorde så inni h... vondt! Da er voksing bedre, syns jeg;o)

Skrevet

Jeg barberer meg før jeg går i dusjen, kjapt og greit. Har veldig lyst å prøve voksing, men jeg har ikke turt enda ;)

Skrevet

Synes ikke voksing gjør vondt, men det er jo fryktelig upraktisk at håret må vokse seg langt før man kan vokse igjen! Prøvde en sommer, og da gikk jeg rundt med hårete legger og var innom salongen annen hver dag og spurte om de ikke var lange til å vokses igjen...

Nei, da er det intuition høvel i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...