Gå til innhold

noen som temper???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde innsett på fredag...så da er idag ruge dag 6..?

dvs 8dpo eller????

pleier normalt sett ikke ha så høy temp som 37,16 7dpo(igår)

og 37,03 idag...hmmmm...men tenker at det kan være årstiden også som gjør at vi er varmere i kroppen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som temper under rugetiden her?:(

Skrevet

Hei Tøysekroppen! :)

Jeg er jo en aktiv temper, men under forsøket som jeg hadde ble det for mye styr for meg, så jeg tempet ikke. Har ikke hørt om noen som temper heller, men kanskje det finnes noen? :) Årstiden har nok også en del å si på tempen, vi tilpasser oss tempraturen som vi oppholder oss i.

Hvis du hadde innsetting på fredag blir rd 1 på lørdag, men det har du kanskje funnet ut nå? :)

Når skal du teste? :) Håper at det klaffer, masse lykke til! :)

Skrevet

ja tenkte kanskje det var sånn ang temp:((

har test dag på torsdag men eier ikke symptomer og har en dårlig mage følelse:(( veldig opp og ned....er vel for tidlig å teste rd9.....(idag)

forbereder meg litte gran på nytt forsøk egentlig...men har femdeleshåp selvfølgelig..har ikke noe egg på frys heller:( da hadde vi liksom vært i gang så mye fortere igjen...

men takk for lykke til;))trenger det sikkert;)

håper det klaffer for deg nå i neste runde!!xxx

Skrevet

Hei!

Jeg vil svare deg på det med symptomer.

Da jeg var ruger, så var jeg kun kvalm. Det ble jeg før innsettingen og regnet med at det var av cyclogesten.

Ellers følte jeg meg ikke gravid og ble positiv overrasket over resultatet på testen.

Ei annen som var likt meg i løypa, hadde masse symptomer og var ikke gravid.

Så det er mange som ikke har symptomer og allikevel er gravid.

Tenk positivt. Masse lykke til på torsdag.

Skrevet

Hei tøysekroppen:)

Jeg tempet under mitt forrige forsøk (frys). Hadde også høyere temp i rugetiden enn det jeg pleier å ha etter eggløsning, men testet negativt desverre... Skal ha uttak i morgen og temper nå også. Men tenker at disse hormonene vi tar, særlig progesteron, kan ha noe å si for temp også. Tar jo ekstra progesterontilskudd i rugetiden, så tenker at tempen kanskje blir litt høyere enn vanlig uansett? Noen andre med erfaringer??

Ved mine forsøk har jeg som regel hatt endel symptomer, men aldri fått positiv test. Så tenker at ingen symptomer kan være et godt tegn jeg da:-) Masse lykke til med testingen! Håper du får positiv test på torsdag:)

Skrevet

takk jenter!

skal prøve å tenke positivt de siste dagene:)))))

hvordan går det med dere da??

klem fra

Skrevet

Hei tøysekroppen :o)

Angående symptomer i rugetiden er det desverre ingen av dem som er til å stole på,da alt kan relateres til medisinene vi pakker i oss.

Dette gjør det jo ikke lettere å være ruger,for man vil jo så gjerne tro at man er gravid.Heldigvis er det MANGE som er gravide uten et eneste symptom,og like MANGE som er gravide med mange symptomer.

Angående temping ved ivf tror jeg ikke du kan stole på temperaturene dine,da du kunstig tilfører hormoner som igjen gjør noe med tempen.

Uansett,ønsker deg lykke til.

Måtte du bli belønnet med mageboer :o)

Hilsen

Skrevet

hei vilsågjerne:) og takk for gode ord!!

har trålet litt sympt,tråder og ser at mange mister sympt for så å få de tilbake på slutten av rugetiden eller etter positiv test..litt mer positiv nå men er jo så redd mann!!:(( aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere på en negativ test..har vært inne på tanken å ta en blodprøve på mandag rd 10...er det noe vits????hadde aaldri trodd 14 dager kunne gå så inni granskogen seint!!!!

ønsker dere alle lykke til tilbake!:)))))hva skulle jeg gjort uten dere....

Skrevet

Hei:-)

Sist hadde jeg masse symptomer. Puppene var ømme fra dag 8, masse stikninger i magen og mensenmurringer ganske lenge. Negativt resultat

Nå er jeg på rugedag 11. Ingen ømme pupper, ingen mensenmurringer og symptomer på at den skal komme. Det får jeg vanligvis ei uke før den kommer. Kjente litt i livmora i går, og også litt i dag. Er litt mer optimistisk denne gangen! Har så lyst å teste i morgen, men skal vente til onsdag!

Lykke til!

Skrevet

Mener å ha lest/hørt at det ikke er noe poeng å tempe under forsøk fordi alle homonenen man går på ikke gir riktig temp.

Skrevet

men uansett hva temp er om de er "feil" eller rett pga ivf og hormoner og sånt så vil vel den tempen om er der synke uansett om man får mensen vil den ikke???

Skrevet

Jeg vet ikke, men så lenge du går på progesteron vil jeg tro at tempen holder seg "kunstig" høy. Riksen sa i hvert fall til meg at det ikke var noe poeng i å tempe under forsøk. Og tempen faller vel ikke før samme dag som mensen kommer, så da vet du jo hvilken vei det har gått uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...