Gå til innhold

April: Morkaka som ikke ville ut...


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Husker ikke om jeg skrev det når jeg fortakte om fødselen til vesla...., men det var vanskelig å få ut morkaka denne gangen... Det tok en time etter fødselen og de rev og slet og dyttet......og plutselig kom den bare..

Da jeg var på 6 ukerskontroll denne uken viste det seg at hele ikke var blitt med ut..... jeg synes det var litt rart at renselsen ikke var over etter 6 uker nemlig....Så ble sendt til sykehuset samme dag for ny g.u ++ og de var enige. Fikk Cytotec tabletter som skulle settes inn om kvelden og få fart på den besværlige kaka. Dagen etter fikk jeg relativt vondt i magen...og hadde en laber dag. Heldigvis hadde snuppa en skikkelig sovedag samme dag :-) Magesmertene resulteter i bittelitt blødning, men ikke noe å skryte av - så jeg ringte sykeshuet i dag igjen. Så nå ser det dessverre ut til at jeg må inn igjen til uka til utskrapning :-((( Vil bare ha ferie og kose meg med barna mine jeg nå

:-(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men i alle dager da! Ikke nok med dusj i gangen, liksom... Du har nok bare en innmari trivelig livmor som kaka trives ypperlig i (neida, bare for å ha litt galgenhumor, håper ikke det var heltm alplassert). Håper i alle fall at avtalen neste uke går fint og ikke er altfor vond for deg - om ikke noe skjer av seg selv før det (er det mulig?).

 

*klem* - innen neste helg bør det baaaare være kos fremover for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf...

 

joda, det er fortsatt håp om at den siste "kakebiten" kommer av seg selv med god hjelp fra pille jeg fikk. Derfor legen ville vente noen dager til før jeg skulle inn. Foreløpig lar den vente på seg. Har ingen gode ideer for å hjlep den på vei heller. Kanskje jeg må hive meg i kast med alle disse sette-i-gang-fødsel-greiene igjen? Har ingen tro (eller lyst :-) på det heller...det går som det går :-)

Galgenhumor hører med for å lyse opp tilværelsen :-)) Ingen fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an da? Jeg trodde de sjekket den så godt. Sist fødsel stod jormor og barnepleier å kikket på morkaka i 5 min fordi det var noen smårifter, og de var redd ikke hele hadde kommet ut. De konkluderte med at det bare var et skrubbsår (ikke spør meg...), og jeg var litt irritert for at de brukte så mye tid på noe sånnt. Men nå er jeg veldig glad for det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan spørre...

begge gybekologene ( min egen og hun på sykehuset) spurte om noen hadde sagt noe til meg etter fødsel om at den ikke var hel..., men alle virket fornøyd.

Gubben så at de stod og studerte den som du sier, men ingen uttrykte noen bekymring som sagt. Nå har jeg begynt å blø litt i dag, og heier frem ytterligere blødning nå i håp om at jeg slipper unna utskrapning...

I grunnen sjelden jeg har vært fornøyd med å blø, og ønsket meg mer blod :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...